Ja man, ik krijg hem maar niet van de pols. Normaal kleed ik me ook ton sur ton, maar nu vloekt hij zelfs bij mijn kleding. Ik heb maar zoveel groen…
![]()
Nou mooi toch dat je er zo lekker van geniet! ![]()
En dat voor langere tijd ![]()
Lekker stabiel blij zijn met wat je hebt ![]()
Laat je wel n fotootje zien van je motor als die klaar is?
Zeker, dit weekend is hij in elk geval rijklaar, maar nog niet volledig klaar. Ik moet nog de decals plakken en motorisch nog het een en ander doen.
Motorisch? Gadegij de kop bewerken? ![]()
Oh Enne, ik had m gisteren ook opgezocht
En zelfs op een Nato gezet…
Sjonge, Erik en Nato , Ik vind het zelfs mooi ![]()
Neuh, kleppen stellen, Block off plates installeren, nieuwe luchtfilter, ecu flashen en Powercommander opnieuw mappen op de Dynobank. ![]()
On topic!
Vloek vloek
Ja dat kan echt niet hè ![]()
Prachtig!
Welke metalen band is dat?
Deze is van Miltat en zit echt geweldig goed.
Seiko Baby MM MM200 SBDC061 Super-O Boyer Watch Bracelet | Strapcode
Top! ziet er ook stevig materiaal uit
Ik heb nog geen MM200, maar dat zal niet meer lang duren met al die mooie foto’s hier ![]()
Ja is een goede stalen band hoor.
Er staat er nog eentje in het blauw, met een originele stalen band.
Seiko Prospex SPB105J1 ‘Dark Green Sunset’ - Horlogemarkt (horloges) - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges
Bedankt! Die had ik al zien staan maar ik zou eerder voor een 087 gaan ![]()
Ook zeer mooi, maar ik heb al zo veel horloges met een blauwe plaat
Ik vind ook dat de zwarte plaat van de 087 iets kleiner oogt. De blauwe, of groene wijzerplaat maakt het groter.
Klopt allemaal.
Deze is toch echt anders, straalt een soort van sjiek uit, zoals die plaat op het licht reageert… klopt precies met het gletsjer verhaal…
Ik draag m zelden, zal m eens opzoeken, zit nu op een blauwe single Pass Nato
Snap ik
Die van mij gaat niet weg.
Ik vind die Great Blue Hole ook wel echt heel tof. De 079 trouwens ook, en de 097 met de rood/oranje accenten ook heel tof.
Zoveel moois ![]()