Seiko Prospex SPB105J1 ‘Dark Green Sunset’

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, niet te ruil en graag ook geen ruilvoorstellen aanbieden.

Merk en model: Seiko SPB105J1 (AKA MM200).
Diameter:44mm.
Leeftijd: 4 maanden.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Door mij nieuw gekocht April 2026 op C24.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set - Doos, omdoos, boekjes, garantie kaart, extra schakels, Tag’s.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Voorkeur afhalen (regio Winschoten), verzenden op kosten en risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): Nieuwstaat.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko cal. 6R15.
Vraagprijs: €825,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Ik bied te koop aan mijn Seiko Prospex SPB105J1 ‘Dark Green Sunset’
“A special edition that pays homage to the original 1968 Automatic Diver”

(Plaatje van het net)

Prachtig horloge deze MM200 met een mooi kleurstelling van “sunburst green” en “gold”, maar ik draag hem te weinig.
Bovendien ik wil wat inkrimpen.
Het horloge en het draagcomfort behoefen geen verdere toelichting lijkt mij, hier is al genoeg over geschreven :wink:

Specificaties:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Bedankt voor het kijken!

9 likes