mm300

Sinds gistern mijn 4de(!) MM300 in bezit en wellicht de oorzaak van wegdoen van de eerste 3 in november opgelost. De band is (imho) foeilelijk en oncomfortabel, de alom geprezen sluiting met fijnafstelling vind ik een (te) dik gedocht en die glimmende deeltjes in de band niet om aan te zien, Eerder op zoek geweest naar anderen bracelets en tot op heden tevergeefs, maar…strapcode gaat uitkomst brengen. Antwoord op mijn vraag aan hen;

"Hello Leen,

Thanks for your message, while we will soon release our bracelets for the Seiko MM300 by November, please kindly note, thank!"

:slight_smile:

3 likes

Al foto’s van de banden beschikbaar?

Goed nieuws! Ik ben ook wel toe aan een andere bracelet.

Zullen het niet gewoon een jubilee, oyster , engineer en endmill worden met passende lugends ?
Wel benieuwd hoe dat zal staan :blush:

Tof

Ben heel benieuwd. Ik vind de huidige fijnafstelling wel erg prettig.

Hier nog 1

Ik ben juist groot liefhebber van de originele mm300 band. Maar die sluiting kan inderdaag echt niet :frowning:

Mm300 op solid-jubilee zou ook wel kicken zijn denk ik :slight_smile:

Maar als ik mij niet vergis zijn de meeste strapcode banden 22mm? Dus ze zullen nog wel even aan de bak moeten :grin:

Er is al wel eens wat geklust door verschillende personen.

Er was ook een vent die de hele band had afgedraaid om zo een wat gladder effect te krijgen.

Edit. Deze:

En holle endlinks

1 like

nog niet

Dat denk ik ook maar een oyster oid aan de MM300 lijkt me erg mooi.
Het lijkt me overigens dat er vooral passende endlinks gemaakt moeten worden, die dan naar de 22 mm band verlopen.

Endlinks ,die bedoelde ik dus!

Het zal mij niet verbazen dat ze gewoon bij 20mm houden ,net als bij de sumo…
Een 22mm band gebruiken zal dan op eigen houtje moeten.

Ik wil er ook een (de band dus)