Mn eerste Rolex

Gisteren naar het zonnige zuiden afgereisd om mijn eerste Rolex op te halen. Na een paar jaar breitling modellen te hebben gedragen met veel plezier nu een iets kleiner horloge kunnen bemachtigen in de vorm van een Rolex deepsea NL geleverd en mooi jong (2012). Zeer fijn contact via Exclusive chrono echt een goede aanrader. Goeie prijs voor mn chronomat gmt gekrregen en ook zeer scherpe prijs voor de Rolex waardoor mijn droom eindelijk in vervulling gekomen is. Gezien dit model rustiger en tijdlozer is hoop ik lekker lang van deze klok te genieten ben er in ieder geval erg blij mee. hier een paar foto;s

15 likes

Mooi hoor, van harte met deze klapper(tu)

Gefeliciteerd!

Top klok :~

daar mag je trots op zijn !

Veel draagplezier (tu)

grtz. Gerard

mooi hoor, gefeliciteerd, aan het wristshot te zien kan je hem goed hebben, geniet er van.

Heel mooi! (tu)

Congratz

Heel mooi proficiat!

Bedankt ben er ook heel blij mee, voor mijn pols is dit ook de enige Rolex die leuk staat de andere modellen lijken echt te klein en vind dit type ook supermooi!

Mooi hoor!
Nooit meer verkopen.
Formaat is echt wennen ik ben van 47mm Panerai naar 42mm Rolex Explorer II gegaan en ik weet al niet meer beter.

1 like

Meteen maar voor de vetste klatser gegaan? ;)(tu)

BAM…(tu)

Proficiat! Formaat staat je goed. Bij mij leek t n koelkast.

Gefeliciteerd. Zou niet mijn eerste keuze zijn. Maar in jouw geval heel begrijpelijk.

Veel plezier ervan!

Schitterend. Veel draagplezier

Heel mooi, proficiat!! (tu)

Super, geniet ervan (tu)

Prachtig :~

Je hebt er wel de polsen voor, staat goed. Veel plezier ervan!

Een horloge om trots op te zijn!
Gefeliciteerd!

Zoooo mooooi! Wil ik ook. Geniet ervan.