Mn laatste aanwinst terug

Door een meevaller onlangs toch weer een leuke aankoop gedaan Breitling navitimer 0816, wel wat kleine dingetjes zoals barstje in het plxiglas gelukkig niet storend en een wijzerplaat die een kleinbeetje krom is doordat een onverlaat vroeger wat slordig met de wijzerplaat is omgegaan verder uurwerk technisch goed net service gehad kast ook krasvrij gepolijst en een gebruikt crocobandje erop gezet wat in mijn ogen mooi matcht ben er erg blij mee heb al eens eerder een 1806 gehad maar vindt deze toch mooier iets platter en een mooie wijzerplaat en de kroon vertrouwd rechts!

Mooi !

Hele mooie “meevaller”

Erg mooi maar je enthousiaste commentaar is wel ietwat moeilijk te lezen door ontbreken van interpunctie ed maar het is je vergeven want bij zon prachtige aanwinst zou ik ook andere dingen aan mijn hoofd hebben gefeliciteerd met je prachtige horloge

:wink:

Best wel mooi, ook in combi met de bruine band. Flinke meevaller, bonus gehad neem ik aan?:sunglasses:

@MartijnV: leuke reactie eveneens zo zonder interpunctie wat een tamelijk moeilijk woord is trouwens maar gelukkig weet ik de betekenis ervan nou ik werk maar naar het einde van de zin toe anders blijf ik maar doorgaan zonder punten komma’s verbindingsstrepen uitroeptekens enzovoort groet Xavier >X

Haha wat een stelletje grappenmakers zijn jullie toch allemaal hier ik hoop dat niet iedereen hier mee de draak gaat steken want dat zou natuurlijk gekkigheid zijn en daar zitten we niet op te wachten met zijn allen want dit forum draait niet om zinsopbouw het is horloges wat hier de klok slaat haha woordgrap.

Haalt adem

Maar nu even serieus: het is natuurlijk een schitterend horloge. Ondanks zijn forse formaat van 48mm (aldus het web) lijkt de grootte mee te vallen door de korte lugs. Of heb je gewoon grote polsen? De krokoband is ook mooi, maar misschien dat een sportievere band, zoals een rally met kleine gaatjes beter past bij het funky jaren 70 uiterlijk?

Veel draagplezier in ieder geval!

Jij kan er ook wat van zeg, Ferdinand! Lolletje op zijn tijd (woordgrapje) moet kunnen toch? Niets dan lof over de Breitling hoor, als deze echt 48 mm is kan ik 'm beter om mijn bovenarm doen, daar zijn mijn polsen te smal voor namelijk…

Groet,

Haha heb even heel snel een plaatsing gedaan vandaar… gr ed

Haha ben gewoon even te snel geweest ivm vlak voor vertrek nog even wat plaatsen.
Ondanks de afmetingen van 48mm draag dit horloge niet super groot, heb zelf ook redelijke polsen daarom draag ik zowieso graag grotere horloges echter deze is ook heel plat. Hoogte is maar iets van 12mm dit scheelt ook een stuk.
Voorlopig houd ik deze band welke ik zelf erg gaaf vind maar kan zeker niet uitsluiten dat ik wat ga expirimenteren met andere (sportievere) banden.

Het is inderdaad een groot horloge zeker voor zijn tijd echter doordat ik niet de kleinste ben draag deze voor mij erg prettig!