MN straps only

Dat zal heus, staat los van wat ik er van vind.

1 like

3 likes

Aha, dank je wel! @junior ook bedankt :+1:

1 like

Ik vind two piece fijner, geen extra hoogte. Losschietende pushpins heb ik nog nooit gehad.

1 like

Original met sand streep en stiksel.
Lijkt melekker op de BB Pro😎

3 likes

De kwaliteit kan zeker per fabrikant verschillen. Die van Erika behoren tot de top. Ik denk dat de populariteit hier op het forum genoeg zegt.

Zie Hands-on: Marine Nationale straps voor een amusant en representatief warenonderzoek van @Zulu.

3 likes

mijn mening is dat nick mankey voor t geld beter leverd

2 likes

Deze donkergroene MN strap met witte bies heeft mijn relatie met deze Synchron Military gered :kissing_heart:


7 likes

Dat geloof ik! Ik zou graag een keer een bandje van Nick Mankey willen proberen. Misschien is het een idee om een keer een ‘GTG MN strap event’ te houden waarbij we bandjes kunnen uitproberen en met/ aan elkaar ruilen/ verkopen?

1 like

Maar Nick heeft wel levertijden a la Patek Philippe toch? Of loop ik weer hopeloos achter😂

1 like

Morgen dag 9 na mijn bestelling :face_with_raised_eyebrow: ondertussen wel een reactie terug gekregen dus neem aan dat het bandje een dezer dagen op de mat ligt.

7 likes

levertijden zijn wel behoorlijk ja. Laatste keer dat ik bestelde een week of 10

Na een jaar of 6 nog steeds een prima band.
Vintage 21mm en met uitzondering van wat krasjes en puntjes op de sluiting eigenlijk geen grote slijtagesporen.

7 likes

Ik ben blij met mijn MN strap.
Zeer comfortabel!

6 likes

Is dit een Erika’s? Mooi trouwens, effen kleur. Neutraal en voor meerdere horloges bruikbaar.

1 like

Klopt, dit is een Erika’s.
Vind de egale kleur zelf mooier.

3 likes

867c8070032091eb863e4528a4a9a64b0bc012c7_1_690x463





Ik heb zo’n 385 MN straps gehad en ongeveer 2k aan bandjes bij Erika gekocht in de afgelopen jaren. Ik erken dat dit een probleem is :joy:

Binnenkort eens wat nieuwe foto’s maken van toffe combo’s :drooling_face:

19 likes

Ziet er netjes uit, maar wel even een vraag, want ik heb eigenlijk alleen ervaring met de groene vintage MN strap en een nu niet meer verkrijgbare zwarte vintage (extra dik).
Hoe verhouden de laatste generatie banden zich tot de vintage band qua soepelheid en rekbaarheid?

De vintage zijn wel wat stugger en gevoeliger voor slijtage vind ik. De nieuwe generatie is beter maar er zit ook verschil tussen. De nieuwe Mirage is wel van ander spul dan de oude generaties, meer glimmend nylon.

Zal aan de batch nylon liggen, ze weeft deze dingen tegenwoordig zelf in Bulgarije geloof ik.

2 likes