MN straps only

Heel mooi! (ook gaaf horloge!)
Ik zit nu even te zoeken naar die custom optie, aangezien ik ook geen stof onder de kast wil, maar ik kan hem nergens vinden?!
Ben ik nou blind of moet je daarvoor Erika even emailen?

2 likes

Mailen naar Erika.
€20 meerprijs tov een normale…

3 likes

Als we nu allemaal zo’n custom ding bestellen, komen ze vanzelf standaard in haar winkeltje…

5 likes

Is het idee bij zo’n MN niet, net als bij een nato, dat je bij het losschieten van een pin je je horloge niet kwijtraakt?

2 likes

Zekers, was het idee. Maar ik ben bereid het risico te nemen … :wink:

2 likes

Zelf vind ik de extra 1,5mm hoogte van de band onder de kast door wel acceptabel.
Deze customs zijn wel weer heel maatgevoelig, bij een “standaard” MN strap is het horloge nog wel wat heen en weer te schuiven ten opzichte van de sluiting.
Aan de andere kant, het is elastiek…

1 like

Bij veel horloges prima maar bij de kastvorm van de YumYum en ook de Turtle vind ik het storend want die liggen zo lekker op de pols…

Heeft iemand hier een idee uit welk land erikas MN straps worden verzonden ? Op haar gehele website staat hier niks over vermeld. Ik ben namelijk geïnteresseerd in een strap van haar maar wil geen import duties betalen. Ik weet dat ze Nederlandse is. Iemand ervaring/idee/weet ?

Ze woont als het goed is in Spanje! Geen import in ieder geval.

1 like

Klopt

1 like

Thanks! Iemand ervaring met lever tijd als je bericht krijgt dat de order is verwerkt? Order verwerking is 7-12 dagen op dit moment.

Mijn laatste werd op vrijdag verstuurd en was er een week later. Standaard verzending a 5 euro. Express van 15 kan ook en zal allicht sneller zijn…

1 like

Thanks. Zal eens kijken of er wat leuks op de website staat.

Dacht het wel…

3 keer besteld en altijd exact een week na bestelling. :+1:t3:

1 like

:+1: Ook maar een gezocht topic gestart, wellicht heeft iemand nog wat liggen.

Inmiddels twee Erika’s binnen ! Wat een genot, ga zo wie zo mijn gehele collectie van staal op MN zetten voor de zomer. Nu heb ik een vraagje mbt polsmaat. Ik heb twee straps overgenomen van een gewaardeerd HF lid, zijn polsmaat is 175, de mijne 165. Nu komt mijn haakje precies uit op de zijkant van mijn pols. Wat ik zeer prettig vind. Geen desk dive problemen, geen haak gevaar want haakje zit op de meest verscholen plek op de binnenkant pols. Maar op de meeste foto’s zie in dat het haakje op de onderkant pols uitkomt. Als een sluiting van leer of staal. Wat is jullie mening wat het prettigst is ?

Certina is 20mm, bandje is 22mm, was te lui om het horloge waar het voor bedoelt was is uit de kluis te halen :rofl:

3 likes

Bij mij zit ie daar ook, ik vind het prima👍

2 likes

Hier dronder, maar sommige ook iets opzij. Zitten me zeer prima. Ondertussen heb ik 8 van die dingen en ik zweer erbij :muscle:

2 likes

Ik heb twee gewone gehad en nu zo’n custom zonder stof eronder,
Denk dat ik alleen nog maar die custom wil in de toekomst, €20 meerprijs meer dan waard.

3 likes