Ik vind het wel fijn om een beetje te kunnen wisselen, leer in de zomer ben ik sowieso geen fan van.
Ach, de Stowa kan alles hebben. Zal vanavond een fijn topic fröbelen waar je wat inspiratie uit kan putten
Top , ben benieuwd
De Bulova staat mooi op die strap👌
Tip, monteer de strap andersom. Is gemakkelijker om de gesp vast te zetten en draagt comfortabeler.
Een mooie MN op een Flieger is top hoor
Ben benieuwd!
Nice!
Dat groen-geel heeft gewoon iets magisch
Groen-geel gaat over militaire hertage
Vintage zwart
Ja, was in 2016/2017 nog beschikbaar bij Erika (toen ook de kamelenleer nato banden nog werden verkocht), maar echt een “zolang de voorraad strekt” item.
Ongeveer even rekbaar als de vintage groen en 2x zo dik.
Mooi. Is dit de Mirage?
Zou een optie kunnen zijn op een Speedmaster met zilverkleurige wijzerplaat.
Klopt! Zelf gekozen voor de Mirage met zwarte streep en zwarte stiksels, dat vond ik het meest passen bij een horoge met donkere wijzerplaat. Wellicht is een witte streep/witte stiksels zelfs een mogelijkheid?
Zou kunnen.
Maar zwart streepje lijkt me beter.
Want de wijzers zijn dan wel gepolijst, toch lijken ze het meest van de tijd zwart.
Original zou ook niet misstaan en nog andere kleuren ook niet. Moesten ze niet zo duur zijn, kon ik er meerdere bestellen.
Is de ruimte tussen band en kast niet groot bij zn pelagos met banden zonder originele endlinks?
Ik zit te dubben om weer een band te laten maken, maar alleen als er de originele endlink gebruikt word,
vind namelijk de ruimte te groot en lelijk dat je zo tegen de kast aankijkt