MN straps only

Heb ik op dag 1 gedaan :slightly_smiling_face:

1 like

Iemand enig idee of Erika op vakantie is?
Krijg geen reactie op mijn mail, ben ik niet gewend van haar.

1 like

Zijn ze dan echt zoveel fijner dan andere merken? De prijs houdt me nog steeds tegen…

Ik vind van wel. Vandeweek weer een 2-piece besteld, lekkerrrrrr!

5 likes

Eens groen met blauw gecombineerd

2 likes

Heb er ooit één gehad van Ali die vond ik niet veel soeps.
Verder geen andere merken.
Deze blijft mooi dus hou ik het bij Erika’s
Deze vind ik fijn en de prijs valt best mee toch?

2 likes

Mijn eerlijke mening?

Hoe werkt een two piece? Net als een 2 piece Nato? (MN noob here)

1 like

Gewoon twee stukkies stof, te bevestigen als een normaal bandje. Eigenlijk geen ‘MN’, maar wel van hetzelfde materiaal en hetzelfde ‘sluitmechanisme’. Volgens mij alleen via de mail te bestellen, ze staan niet in de webwinkel dacht ik … :wink:

Hier een voorbeeldje van een limited uitvoering:

Welke kleur(combi)? Ik vind zelf trouwens de ‘normale’ MN strap fijner, ook een soort van betrouwbaarder. Als aan één kant de pin het begeeft ligt niet direct je horloge op de vloer. Onzingedachte natuurlijk, maar toch. Fijn. :beers:

2 likes

Het is al eerder gecombineerd hoor :

23f1e75b-f4ca-46ad-b2d4-a9f500cced7e

5 likes

Dat zal heus, staat los van wat ik er van vind.

1 like

3 likes

Aha, dank je wel! @junior ook bedankt :+1:

1 like

Ik vind two piece fijner, geen extra hoogte. Losschietende pushpins heb ik nog nooit gehad.

1 like

Original met sand streep en stiksel.
Lijkt melekker op de BB Pro😎

3 likes

De kwaliteit kan zeker per fabrikant verschillen. Die van Erika behoren tot de top. Ik denk dat de populariteit hier op het forum genoeg zegt.

Zie Hands-on: Marine Nationale straps voor een amusant en representatief warenonderzoek van @Zulu.

3 likes

mijn mening is dat nick mankey voor t geld beter leverd

2 likes

Deze donkergroene MN strap met witte bies heeft mijn relatie met deze Synchron Military gered :kissing_heart:

7 likes

Dat geloof ik! Ik zou graag een keer een bandje van Nick Mankey willen proberen. Misschien is het een idee om een keer een ‘GTG MN strap event’ te houden waarbij we bandjes kunnen uitproberen en met/ aan elkaar ruilen/ verkopen?

1 like

Maar Nick heeft wel levertijden a la Patek Philippe toch? Of loop ik weer hopeloos achter😂

1 like