MN straps only

12 juni een bandje voor mijn FXD besteld, nog niets vernomen qua verzending.

Om het leed van het wachten wat te verzachten heb ik een Erika MN op HF overgenomen.:blush:

4 likes

Wat ik mij afvraag, is nou niemand bang dat dat klepje losschiet mocht de spanning op het bandje minder worden door omstandigheden? Heb 1x zo een bandje gehad maar gelijk eraf gehaald omdat ik bang was dat hij los zou schieten.

1 like

Bij temperaturen rond de 30 graden zit een MN het fijnst.

8 likes

Nog nooit last van gehad, zit echt als een huis.
Mocht het toch gebeuren dan zit je horloge altijd nog om je pols :ok_hand: en valt deze er echt niet af.

Zelf nu de Ranger maar weer op MN gezet.

8 likes

Eens :+1:.

2 likes

Me too

3 likes

Nog een plaatje , gewoon omdat het kan.

3 likes

0f394f9d05b2799f7b551e2b3479173f73407662

13 likes

13 juni hier,
Maar als alleen al binnen HF zoveel mensen hebben besteld zal het wereldwijd helemaal druk zijn. Populaire bandjes rond deze tijd van het jaar.

Gelukkig heb ik nog een back up

5 likes

Bij CNS maar beter geen MN straps bestellen. Volgens hen zijn ze allemaal zo. Totaal onbruikbaar dus :sweat_smile:

4 likes

Je kunt ze ombouwen als je een beetje handig bent.
Ik had dezelfde ervaring en ik wilde ze dus weg mieteren en toen zag mijn vrouw, dat je de hardware kunt matchen met de MN straps (kost een beetje moeite en je moet handig zijn met naald en draad) :smile:

1 like

Ga het nog eens goed bekijken, Thanks.

Mijne wordt morgen verstuurd😎

2 likes

Super mooie combi!

De paratrooper straps moet je hebben, die werken wel normaal.

Vandaag bericht dat hij verzonden is. Wachttijd tot verzenden (iets meer dan 2 weken) valt dus nog wel mee.

9 likes

Heddem’ gehouden? Is ook wel redelijk onverkoopbaar hier, zo’n Damasko. Houden is ook geen straf met die alleskunner.

Heb er ook 1 besteld :muscle:
Iemand een idee van de gemiddelde levertijd?

4 likes

Hahaha ja inderdaad weinig animo.
Wel een echte alleskunner pure GADA toolwatch.
En je moet erg je best doen hier een kras op te krijgen.

Ben zelf aan het loeren naar een Omega speedmaster.
En vind 2 horloges met een black dial en witte markers en wijzers een beetje teveel overlap hebben.

Ach… zijn ergere problemen :sweat_smile:

1 like