Dit bandje heb ik zeker al vier jaar en heeft al op heel wat horloges gezeten.
Hier op mijn laatste aanwinst.
Staat veel beter als op je Rolex .
Helemaal mee eens Paul. Hele fijne combi en echt een mooie Nivada Dan. Mag ik het zeggen? De Nivada trekt mij meer dan de Submariner.
Het is ook echt een leuk horloge met een lekker bol saffier en die afgevlakte lugs.
En dat in die heerlijke maat.
ik wel
Met de nieuwe XL slider.
Kost wat maar dan heb je ook wat
Maakt het geheel wel wat mooier eerlijk gezegd.
Ik heb er een besteld bij https://www.4cwatches.fr/ ben benieuwd, hoe die gaat bevallen. Ik zal jullie op de hoogte houden
Ben benieuwd hoe die bevallen ? Jammer dat er niet heel veel keuze is.
Al vind ik dat tegenwoordig eerder een pluspunt, ik wordt soms gek van alle keuzes
Maar in dit geval zou het ook om authentiek materiaal gaan waar natuurlijk weinig keuze bestaat.
Hoe dan ook ik laat je weten!
Met deze krijg je zo te zien wel 2 lagen onder de kast.
Ja ik denk dat je gezien de lengte en “gebrek” aan afwerking er zo’n beetje alles mee kan doen wat ik wil.
Ik houd jullie op de hoogte wat het wordt, de eerste ervaringen zijn iig wel positief qua contact met de persoon achter de straps
Ik denk dat ik met de afgebeelde LE mee ga doen. Ben wel benieuwd wat de al wat dikke stof dubbel uitgevoerd doet met de hoogte van het uurwerk.
@flipper heb je een keuze kunnen maken qua afwerking van de hardware (satijn/blasted/logo)? En wanneer krijg je de strap (denk je) binnen?
Ben voor deze gegaan:
Hij had hem dezelfde dag nog gemaakt en op de bus gedaan om vervolgens zijn excuses te geven dat hij mij niet eerder had geantwoord. Dus ik vermoed dat dit een heel stukje sneller gaat als de EO van Dan
Kan mij herinneren dat het vorig jaar rond deze tijd ook erg druk was en de bestellingen er allemaal wat langer over deden.