MN straps only

Niks mis met een Gruut.

1 like

Was 'n lekker biertje inderdaad.

1 like

Gents trots.

2 likes

3e MN binnen! Nu de Trident.
Is overigens een stuk korter dan mijn andere 2… toch dezelfde polsmaat doorgegeven. Zal Erika’s eens mailen watskeburt

Maar tof op de Pepsi:

11 likes

Nieuwe versie…

7 likes

Die is al onderweg naar me. Ik moet wel zeggen dat het jammer is dat ze voortaan ook verzendkosten rekent…De bandjes waren als best duur, en nu zomaar 10% duurder :persevere:
Deze Swick strap is met zijn 75 euro behoorlijk aan de prijs!

2 likes

Ik houd het maar bij de “goedkope” versies… in ieder geval een mirage met lume voor halios… alleen kleur stiksel ben ik nog niet uit. En wellicht de zwarte versie…

2 likes

De zwarte word best snel vies van het dragen. Ik zou een minder besmettelijke kleur nemen.

1 like

Toch wel dik tevreden met mijn MN strap op mijn Squale.

Draagt heerlijk comfortabel met dit warme weer.
Ook die ‘snelverstelling’ is lekker praktisch.

Bandje binnen een week op de mat.

5 likes

Ik heb er sinds kort ook eentje, en alle lof is dik verdiend: comfortabel en de pasvorm is perfect.
De mod voelt zich er thuis op.

4 likes

Nu ook 18 en 19 mm

https://erikasoriginals.com/mn-straps/mn-straps/original.php

3 likes

Jammer, dacht altijd dat deze bandjes voor echte mannen gemaakt werden.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heeft er iemand al met deze band gezwommen?

Binnen!

15 likes

Gave combo! Mocht hij desondanks niet bevallen… Dm me dan!

1 like

Mooi!

Nou, om eerlijk te zijn dacht ik dat ze als “bijproduct” uit een jarretellenfabriek waren komen rollen :sunglasses:

Dat heb je goed gedacht…

1 like

!m

heb er ook een laten komen. De stof is mooi en comfortabel. De sluiting vind ik lastig om te gebruiken en qua comfort ook niet ideaal. En best prijzig, zoals ook door andere leden al opgemerkt

4 likes

Mooi gecontroleerde reactie, Louis! Je gaat vooruit :+1: Mijn complimenten :innocent:

1 like