Moaw is comming

smaken verschillen, dat weten we ondertussen wel allemaal. Wie niet van zo’n mastodont houdt zal het zeker niet leuk vinden. Het is wel even wennen. Na een paar dagen begin ik de omvang ervan ook gewoon te worden.

Gefeliciteerd! Veel draagplezier! Maarehhh…mother of all watches?

Zó, niet verkeerd!

dat wordt sporten :wink: :smiley:

inderdaad, valjoux 7750.

wat grootte betreft toch, denk ik?

Dat denk ik dan inderdaad ook…Wist niet dat je daarop doelde.

Hiervoor heb je te iele polsen.

Zal wel OK staan als je een wetsuit eronder aan hebt…

mijn Nike Hammer (zie ander draadje) komt ook een end hoor, als MOAW kwa grootte lol

ik vinnum geweldig cool Blaft! Gefeli met je aanwinst… !!!

wat een super ding, ik vind hem mooi! hijj is chronometer gecertificeerd toch ? kost hij echt 4000 euro,…wooow…

Hij is inderdaad gecertifieerd en kost officieel 4000 euro. Indien je er nog ééntje wil moet je je haasten er zijn er nog maar een paar over aangezien ze er maar 365 van hebben gemaakt. Zou het toeval zijn dat hij evenveel weegt?

Vind je het vervelend als ik zeg dat ik er niet kapot van ben ??? Hij is ‘iets’ te groot voor je pols en voor € 4000 koop je ook heel veel andere mooie dingen.

Doet aan het feit niets af dat ik je er veel plezier mee wens. Het belangrijke is: Je hebt er heel veel schik mee en dat is het belangrijkste !!!

Patrick

Ik had me bij the mother of all watches eerlijk gezegd iets anders voorgesteld :wink:

Het is een grote jongen, en gezien de vorm van de kast en het formaat van je pols heb ik vraagtekens bij het draagcomfort, maar das natuurlijk allemaal heel persoonlijk. In ieder geval veel plezier ervan.

Ruud

Helemaal niet erg Patrick. Het is net goed dat mensen hun gedacht zeggen. Jullie hebben gelijk als jullie zeggen dat hij te groot is voor mijn pols. Toch blijf t het voor mij een speciaal horloge gezien de beperkte oplage en exclusiviteit. In het begin vond ik ook dat hij nogal raar stond aan mijn pols. Een week later gaat dat al iets beter. Alles went. Het draagcomfort is in tegenstelling tot wat men zou kunnen denken heel goed. In feite voel ik niet dat er 360 gram aan mijn arm hangt. De spieren zullen zich al aangepast hebben waarschijnlijk. Ze zijn uiteindelijk ook veel gewoon!

Wat stelt iemand zich voor bij the mother of all watches?

De Vacheron Constantin Tour de L’ille…16 functies, 834 onderdelen, gelimiteerd 7 exemplaren.

Wat betreft diepte zoiets …

Ruud

blaft Schreef:

Wat stelt iemand zich voor bij the mother of all
watches?

Patek Calatrava.

Tijdloos, klassiek, pure eenvoud en een klasse apart. De moeder hoeft voor mij niet iets te zijn met zoveel mogelijk complicaties. Bij mij geld juist meer is minder.

RichardT Schreef:

De Vacheron Constantin Tour de L’ille…16
functies, 834 onderdelen, gelimiteerd 7
exemplaren.

wat heb jij met dat horloge? ? ?

Heb je 'm wel eens gezien? Zo mooi…en zo ‘‘ingewikkeld’’…Prachtig!