Moaw is comming

Bedoel je live gezien of van plaatjes?

Ik bedoelde idd live. Van plaatjes is natuurlijk ook goed, hoor, maar ik heb 'm in Londen eens in het echt gezien…

Wellicht staat ie op de site van VC. Heb (nog) niet gekeken. Ga het vanavond eens doen…

Niet live gezien. En welke juwelier was dat dan? Heeft ie een site?

Weet wel welk model je bedoelt, maar vind zelf de JLC Tritpyque vele malen mooier (en minstens zo gecompliceerd) of de niewe JLC Master Tourbillon (dus niet de gyroscoop).

Maar voornamelijk gaat m’n smaak uit naar less is more, dus zou er mn geld niet zo snel aan uitgeven.

Was bij Harrods.

—MOAW ------ lijkt mij maar één horloge voor in aanmerking te komen,

Deze Patek Philippe cal. 89 gebouwd in 9 jaar door Patek ter gelegenheid van hun 150 jarig lustrum in 1989.
-----er zitten 33 complicaties op , gemaakt uit 1728 onderdelen,waaronder 24 wijzers en 184 raderen----

lijkt mij trouwens wel noodzakelijk om er een cursus bij te volgen hoe al die complicaties te begrijpen,af te lezen en op te roepen met al die pushers aan de zijkanten :slight_smile:

André

kan je daar eens een afbeelding van plaatsen?

Blaft, deze vind ik erg mooi:

enige minpunt vind ik de maat van 37mm, deze had ik liever 35mm gezien. Maar dit is wat ik persoonlijk als Moeder van alle horloge’s beschouw.

Inderdaad, dat is een prachtig horloge. Die eenvoud straalt sterkte uit en aan het merk te zien ook degelijkheid. Wat kost zoiets?

groeten,

blaft

Ik hoop niet dat je er echt 4000 voor hebt betaald, 2500 kan namelijk ook.
http://cgi.ebay.de/Swiss-Military-Weltrekordchronometer-12000FEET_W0QQitemZ200024000629QQihZ010QQcategoryZ49314QQrdZ1QQcmdZViewItem

blaft Schreef:

Inderdaad, dat is een prachtig horloge. Die
eenvoud straalt sterkte uit en aan het merk te
zien ook degelijkheid. Wat kost zoiets?

groeten,

blaft

Ik geloof zo rond de 10.000euro. Gebruikt zijn ze wel voor 7.500 te vinden denk ik. :slight_smile:

Op zo’n horloge zou ik na een dag zijn uitgekeken. Er zit voor mij totaal geen sjoege aan, behalve dan dat je weet dat je er 10.000 euro voor betaald hebt. Maar dat zou weer een rede zijn om het niet te durven dragen.
Laat staan dat je er mee gaat snorkelen tijdens je vakantie!! :wink:

Wat heb jij hier nou mee? En je zou 'm nog liever 2 mm kleiner hebben?

inderdaad, de officiële prijs was iets van een 3600 euro, en ik heb hem gekocht voor 2900 euro.

Massieve klok, Blaft (tu)

Ik heb er een tijdje geleden al eens naar gekeken, toen kwam ie op een ander forum voorbij, ik denk niet dat het bij mij een blijver zou zijn, aangezien mijn “The bigger, the better” dagen voorbij zijn (althans horlogetechnisch :D:D )

Ik vind de prijs wat aan de hoge kant anders was ie al eens hier gearriveerd.

Veel plezier ermee, zeker geen dagelijkse verschijning. (tu)