Mobiele versie van het forum

Hallo allen,

Ben ik de enige waarbij het de laatste tijd telkens voorkomt dat ik automatisch uitgelogd word bij de mobiele versie van het forum? Op de webbrowser van de laptop/desktop blijf ik wel gewoon ingelogd. Heeft iemand tips/trucs etc.? Elke keer inloggen is natuurlijk een onoverkomelijke moeite.

2 likes

Potdommenan, had iets verder moeten kijken dan dat mijn neus lang is. Dankjewel!

4 likes

Als je op je mobiel de pagina sluit en een nieuwe opent ben je meteen automatisch weer ingelogd.

1 like

Het typische is dat het bij mij opgelost lijkt te zijn (…afkloppen). Heb niks gedaan/veranderd.

Verrek inderdaad!

1 like

Ik heb wel dat als ik op “antwoorden” duw en ik een foto wil invoegen uit mijn galerij dat niet meer mogelijk is sinds een paar dagen :thinking:

Ik heb al wat langer heel af en toe dat wanneer ik een bericht aan het typen ben, ik niet op ‘antwoorden’ kan klikken. Dan springt mijn cursor gewoon weg. Tegelijkertijd werkt dan ook het tekst selecteren vaak niet lekker. Chrome afsluiten en weer opstarten lost het altijd wel op (9 van de 10 keer staat mijn getypte tekst er dan ook nog gewoon) en kan ik alsnog op ‘beantwoorden’ klikken, maar het is wel vaag.

De problemen beperken zich bij mij tot de mobiele versie, op de laptop eigenlijk weinig geks.

Dit heb ik ook met foto’s van een grotere bestandsgrootte en bij het invoegen van meerdere foto’s.

1 like

Dito mbt steeds weer inloggen. Raak licht geïrriteerd :frowning:️

1 like

Ik heb steeds een “heb ik weer een ban momentje?” :smile:

2 likes

Krijg je dan geen melding? Of lukt inloggen simpelweg niet meer?

Bad boy van nature :joy:

Geen melding, gewoon weer opnieuw inloggen. Mijn lange password maar aanpassen :joy:

Af en toe dit (op klik) maar na een paar seconden krijg ik dan toch de normale site.

Ik heb trouwens het idee dat de software van discourse niet echt geschikt is voor mobiel. Het lijkt alsof er eerst een heel zwaar framework moet worden ingeladen die heel veel resources vraagt. M’n batterij zie ik praktisch ontladen tijdens het bekijken van de site op mobiel.

Anderen met een zelfde of andere ervaring?