Mocht ik de loterij winnen

Mooiste horloge (voor mij) wat er bestaat.

1 like

Kostenplaatje? :smile:

Mijn beste,

De toekomst behoort aan hen, die geloven in de schoonheid van hun dromen!!
Morgen is er in ieder geval weer een trekking.
Dus wie weet!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Staat nu op 9 miljoen dacht ik…
Dan kun je je wel een JLC veroorloven :slight_smile:

Dan bestel ik eerst deze … gewoon even online :wink: en dan idd dat horloge.

3 likes

Met 8200-8500 Euro voor de meeste mensen wel realiseerbaar.
Misschien een paar keer niet op vakantie?

Aan de andere kant is een droom pas een droom als het een droom blijft.
Maar ik ben meer van “Happy are those who have dreams and are willing to pay the price to see them come true”!

JLC is inderdaad erg mooi. Maar ik verwachtte eigenlijk een of andere bizarre Richard Mille of iets in die prijscategorie.

Mocht ik de loterij winnen, dan zou er denk ik qua horloge een patek nautulis aangeschaft worden. Niet dat dat voor mij het meest begerenswaardige horloge is, maar eerder omdat het kan…

Met zo´n Singer Porsche weet iedere liefhebber gelijk hoelaat t is…

Maar deze JLC vind ik ook een van de mooiste horloge´s van de afgelopen jaren! :ok_hand:

Groeten,

Noel.

Die ‘nieuwe’ oude 911 vind ik zo waanzinnig sexy… mooie Panerai om de pols en gaaan

JLC is erg mooi, maar vind die memovox van deze reeks nog mooier!

Mocht ik de Loterij winnen… dan is het eerste wat ik aanschaf een Benzinger Draaibank… (zelfde als Wybe van der Gang heeft staan… en dan een Draadvonkmachine… en een 5-assige freesbank…

de horloges op mijn Wishlist?.. die verdien ik dan wel bij elkaar… . :slight_smile:

Prachtige JLC :smile:

Persoonlijk zal ik ook redelijk bescheiden blijven. Een mooie simpele Calatrava zou zeker aangeschaft worden.

1 like

Voor bijna 3 kwart ton vind ik Richard Mille horloges echt niet zo belachelijk mooi… eerder aan de prijs :wink:
Wat maakt het dat die klokkies zo duur zijn?

?!

Ik ben een Targa mannetje, maar verklaar u nader.

Grt.

Bij Singer staat volgens mij elke 911 op een 911/964 basis.

Elk detail is tot in ELK detail geperfectioneerd.

Althans, zo zie ik het, voor sommigen is de originaliteit van een origineel exemplaar heaven on wheels…

Ik ben een fan van de R Gruppe Porsches de RUF’s en de Singers enz… Vandaar, het gaat mij niet om t prijskaartje van zo’n Singer want dat is ook maddness tot in elk detail.

Allermooiste vind ik de R Gruppe diversiteit. meer trackday Porsches dan showmodellen met trackperformance.

Groeten,

Noel.

1 like

Da’s mooi spul :+1:

Een Targa schijnt meer wobble te hebben wegens het ontbreken van een vaste dakconstructie.

Grt.

Ik geloof t ook ja.

Ik dacht de modellen tot 1988 en daarna zijn ze geloof ik wel strak.

Maar die oudere zijn wel erg gaaf, vooral met Fuchs eronder zoals op je geposte foto.

De R Gruppe is trouwens een bijzonder gezelschap, je komt er alleen tussen op uitnodiging, maakt niet uit hoeveel geld je er tegenaan wilt gooien om lid te worden…

Opscheppen met je Porsche van 200,000 duizend Euro zonder vakkennis en zonder geraced te hebben en netwerken op de R Gruppe meetings en over aandelen kwebbelen is er niet bij, dan wordt er gelijk unaniem EXIT besloten.

Groeten,

Noel.

Ik vind die Singer echt waanzinnig mooi. Alles is inderdaad perfect. Porsche is en blijft mijn jongensdroom.

1 like

yip, eens,

en dan deze er bij voor dagelijks gebruik :sweat_smile:

1 like

Mooi zo’n Fifty Fathoms!

Ik heb ook wel iet met Patek maar is onbereikbaar.
Zag vandaag de bevestiging van een 30.000+ horloge en dan lijkt het of het bandje met een dun schroefje vast zit :frowning: