Modded Seiko Orange Monster

Wat vind jij van dit Seiko Orange Monster.

Beter of slechter dan het origineel ?

Ik zie eigenlijk niet wat er is veranderd.

Dit is mijn orginele monster.

Geef eens een hint.

Gokje, de wijzers…?!

Wat is er gemod? Een andere achterkant???

[edit]

ah, na veel op en neer klikken zie ik het. de dial heeft geen seconden/minuten in cijfers meer. Is inderdaad een stuk mooier, rustiger.

Chris. Schreef:

Gokje, de wijzers…?!

Geen cijfers bij de streepjes…

Dom! dom!:frowning:

Nu zie ik het ook. Idd wat rustiger.

Gr,

L.R.

Juist, de cijfers 05 t.e.m 55 zijn verwijderd. Deze cijfers vind ik er echt teveel aan. Het is inderdaad rustiger, en straalt meer karakter uit.

Let wel : deze bezit ik niet, want ik heb een eigen gemaakt foto van enkele maanden terug, bewerkt met “Paint” :D. :+

Dus, we zijn gefopt.:+

Iedereen vind rustiger beter. Meestal mee eens, maar ik heb er jaren op lopen staren. Ben dat drukke op deze klok juist gewend. Nu vind ik em een blote billengezicht hebben :smiley:

Ik vind de gemodificeerde versie mooier. Vind de cijfers überhaupt niet zo mooi…

Aha, hij is dus gephotomod!

Olsschool MS Paint of paint.net?

Juist, gephotomod met MS Paint.

Laat het duidelijk zijn dat het niet mijn bedoeling was om jullie te foppen, maar wel om te peilen naar reacties of jullie dit beter vinden dan het origineel.

Wat mij verbaast, is dat nu je het weet je het meteen ziet. Het is een overduidelijk verschil. Ik moet echter wel zeggen dat toen ik het nog niet wist ik de hele tijd heb lopen turen, maar het niet zag! Misschien komt dat ook omdat ik de ‘vensters’ niet even naast elkar had gezet, maar iedere keer tussen de plaatjes geswitcht heb. Toch gek dat ik inderdaad de plaat nu ook veel rustiger vind, maar het verschil in eerste instantie niet zag!!

Beter, en probeer ook eens het zwarte randje om het dag datum venster weg te halen, dat is te opvallend aanwezig, dat zou hem af maken.

Met weggelaten zwart randje rond de datum …

Strak! Staat heel netjes zo.

Nu nog in het echt zien te krijgen!

Ik heb deze zelf ook, maar echt heel veel verschil zie ik niet. Blijft wel een parchtklok

mooi oranje, moet me inhouden om niet nog een monster te kopen… ik heb deze als oranje tegenhanger:

BATMAN Schreef:

Met weggelaten zwart randje rond de datum …

http://i1111.photobucket.com/albums/h475/bat039/DS
C_0911b.jpg

Niet verkeerd. Maar van mij mag m’n zwarte z’n drukke wijzerplaat behouden. Vind ik wel passen bij z’n toolwatch uitstraling.