“Modden” seiko Alpinist

Nou ja, een lumeshot van de Seiko Alpinist plaatsen op het internet is een beeetje water naar de zee dragen.
Maar vooruit. Hoe laat is het hier?

1 like

06:23

Wat is het probleem?

1 like

Je weet toch hoe je hem om hebt of vast hebt? Je voelt de lugs en het bandje immers. In het ergste geval houd je hem onderstboven maar zo’n groot tijdverschil snap je dan zelf ook nog wel denk ik. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Het is niet erg als je het niet begrijpt. Geeft niets. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik denk wel dat er iemand is die dit kan doen maar besef dat de verkoopwaarde van het horloge daarna -75% gaat.

Dat zij zo. Heb er 325 voor betaald, jaren terug. Heb er al wel voor 1000 van genoten. :+1:

3 likes

Tijd voor betere slaapmedicatie denk ik, als je het verschil tussen 06:23 en 00:53 niet ziet bij het wakker worden. :joy:

Tut tut tut. Candide knows best. Door dit soort elite-opmerkingen zorg je er dus voor dat mensen hun vragen niet meer durven te stellen. Enige reflectie is op zijn plaats.

4 likes

Oud nieuws.

Reflectie genoeg in dat slecht ontspiegelde glas van die Alpinist.

1 like

Of in die kale plek op je achterhoofd waar je altijd haar overheen kamt.

1 like

Zolang ik jouw inhammen nog niet heb, vind ik alles best. :joy:

1 like

Ik heb André @vouwfietser eens horen zeggen dat hij kan (re-)lumen.
Misschien kan hij de 12-dot een ander kleurtje geven bv. ?

1 like

Heel terechte vraag voor extra markering.
Om dezelfde reden ook wel eens een uur te vroeg op mijn werk verschenen :sweat_smile:
De alpinist was opeens een stuk in mijn achting gedaald.

1 like

Even tussen alle flauwe grappen door: ik vind ‘t een legitieme vraag. Succes met het vinden van een oplossing en deel vooral het eindresultaat hier!

Je zou ‘m allereerst op een lumed strap kunnen dragen:
image

4 likes

SLIM! Super slim! :slight_smile:

1 like