Modden we of modden we niet?

Dit is wat ik bedoel, een wijzer mod die een passende verbetering zou zijn op de BB58
Tudor Heritage Black Bay One Only Watch 12

3 likes

Nog niet.

Er komt nog een fluted bezel en saffier met loep op.

De verboden vrucht die je nooit in je bezit zal krijgen.

It only hurts till it doesn’t :man_cartwheeling:t2:

2 likes

Over modden gesproken:

Helaas heb ik geen tijd meer om verder te gaan. Hopelijk kan ik op korte termijn verder :smiley:

Ik ben zelf niet zo van het modden maar iedereen moet lekker doen wat ie wilt! Kan wel van foto’s van mods genieten :+1:t2:

Ik kom dus niet verder dan saffier op een Seiko omdat het beter is of een andere band om te kunnen wisselen.

:joy: :joy: :joy:

1 like

Waarom lach je? Ben je het oneens met mij?

Je ziet hier duidelijk een SKX met een knipoog. Dat is wat anders dan een replica met een ander merkje erop :dancer:t2:

2 likes

Ja sorry, is niet persoonlijk hoor maar Ik moet altijd een beetje lachen om het gebruik van de term ‘hommage’ op HF. Let vooral niet op mij, het is een tik en ik kom er niet meer vanaf. :sunglasses:

Lekker een Seiko modden tot een soort van dubbelrooie COMEX, rooie driehoekjes op de inleg en een soort van acryl domed #39 plexi er op ofzo. Lekker stijtjes mixen. Ik gun iedereen zijn lol. Uiteindelijk wil nl. iedereen op Rolex lijken, … :wink: :rofl:

De Pro Hunters en Bamfords van deze wereld zijn ook begonnen door te rotzooien met andermans ontwerp en uiterlijkheden, dus wie weet zit er nog wat in 't vat!

1 like

Modden moet wel wat toevoegen. Zo zou een SARB033/035 extreem opknappen door het wegdoen van die lelijke wijzers en ze te vervangen met SDGM wijzers.

Dat doe ik ook niet.

Ik heb daar over nagedacht. Maar die wijzers hebben geen lume en de SARB plaat heeft het wel. Aftermarket trek ik niet en zo kwam ik uit bij de SARB007 wijzers die net een tikje te kort zijn, maar wel cool.

Even aanklikken voor scherpte:

4 likes

Zeer prima oplossing, erg chique. Ik was inderdaad even vergeten dat die wijzerplaat wel lumen heeft.

In dat geval toch maar beter een SDGM kopen en die hele SARB-serie vergeten.
Ow wacht, dat heb ik al gedaan :smiley:

p.s.
Gast, dat bandje. Onderweg naar een Kim Holland-productie?

1 like

Ik heb teveel herkenbare tatoeages voor zulke grappen.

Fun fact: ik zag laatst wel een filmpje waarin Sasha Grey er flink van langs kreeg van een 18038 Day-Date drager.

4eca2f6683c109bf4a6aee07768ff969de50a3eb1aa46aad07b82b4ee28d614e

1 like

Rob van Monsterwatches en @HanDavinci zitten aan de bar. Rob kijkt Han zwijgend en indringend aan. Zegt Han: ‘wat mod je?’

9 likes

Sasha grey :+1::+1::+1::+1:wat een beest !!!

2 likes

Beetje aanmodderen.
Zolang het horloge beter en / of mooier wordt…

Okay we zijn nu officieel offtopic, als we van mods op een of andere manier bij de vrouw zonder aardappel aanbeland zijn. Maar Sasha altijd +1 dus geen commentaar vanuit deze hoek :rofl:

2 likes

Heb je een link waar je de Day-Date kunt bewonderen?
Een vriend van me is nieuwsgierig naar dat model :roll_eyes:

3 likes

…de DD-drager wist in elk geval hoe laat het was…

Al degenen die direct weten wat de dubbele lading is, zijn net zo schuldig als Han zelf :wink:

(Mezelf incluis)

1 like

Ik hou wel van een modje, Seiko Mod.

1 like