Voor mijn SKX007 ben ik opzoek naar iemand die handig is met het modificeren van de SKX. Ik wil graag mijn “flat sapphire” laten vervangen door een “double dome sapphire” teven wil ik de ceramic insert die er nu in zit laten vervangen voor een andere. De double dome sapphire en insert heb ik al. Zoek nu alleen iemand die deze klus voor mij kan klaren. Ben woonachtig in Den Haag ben bereid tot 25KM te rijden. Denk je mij hiermee te kunnen helpen stuur me dan een berichtje met een prijsopgaaf.
Op Amazon heb je voor een paar tientjes alle spullen die je nodig hebt. YouTube staat vol met gedetailleerde uitleg. Kost je paar avonden spelen en is super leuk om te doen. Ik heb die van mij ook zelf gedaan. Bezelinsert, Sapphire, chapterring (moet ik nog een keer vast zetten ) en secondewijzer.
Er is natuurlijk maar een kleine markt. Dus kwaliteit spullen worden maar in kleine oplages gemaakt en zijn daarom redelijk duur. Maar als je regelmatig bandjes wisselt een het leuk vind is het verschil zeker waard. Goede spullen zorgen ook dat je bijvoorbeeld je lugs minder beschadigd omdat het materiaal minder flexibel is.