Modellen waarvan je zou willen dat ze nog werden gemaakt.

18 likes

Beetje kitscherig met die glitters om de nek.

Marilyn?

:face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wie?

Jij bent vast een jong broekie, en nat achter de oren.

6 likes

Toen een GMT nog stijlvol was ipv dik en glimmend.

25 likes

Hou in de gaten wanneer hij weer voorraad krijgt en sla je slag, zou ik zeggen.

Ik moest bij de titel van je topic aan Brigitte Bardot of Monica Bellucci denken, maar ik zie dat @Alphons me voor was.

De SARB, das war einmal, ik mis ze geen van drieën in de kist, maar kan me voorstellen dat anderen het naar vinden dat ze er niet meer zijn. Als je SARB/SARG/Field wensen hebt, ja… Dan is dit er tegenwoordig wel weer:

Ik heb net zoiets staan passen bij @DKremer in Emmen. Mooie horloges. Tikje dik, maar wel erg mooi van maat, comfortabel, en de ver onder je budget. Het bolle glas is ook nog eens cool.

2 likes

Helemaal eens al zou het wel wat vragen opleveren als je dit model om je pols zou dragen. Die wristshot zou je hier een ban opleveren.

1 like

:wink: :stuck_out_tongue:

Nomos Club Dunkel in 36mm en die mooie (36/37mm denk ik) quartz Seiko field watch die je vroeger van Seiya voor een paar honderd euro kon kopen.

Een echte Panerai duiker !
Maar gelukkig heb ik deze nog.

1 like

De GMT Master II in het zwart. Echt schitterend met z’n groene GMT hand en groene tekst op de dial…

7 likes

Wauw deze is echt mint / NOS :heart_eyes:

Duur en een raar logo. Dan kan je beter voor de snzg13 gaan.

1 like

Heb ik gehad. De SNZG11 heb ik van de hand gedaan, maar ik heb nog een quartz neef van hem.

Net als bij de SNZG zijn er een paar euvels:

• Een plastiek- ogende wijzerplaat.
  • Te korte wijzers
  • In het geval van de automaatjes een non-hacking, non-handwinding uurwerk
  • 41mm is fors, ook al zijn ze comfortabel

Toch hebben ze een paar voordelen:

• 100 Euro goedkoper
  • 2mm platter
  • geen bol glas, want met Hardlex heb ik liever geen dome die ik kan krassen.
1 like

Als je hem te groot vind en de wijzers een probleem kan je ook voor de snk809 gaan :innocent:

30m WR. :slight_smile:

Deze versie vind ik de mooiste, de transitional van 1997. Glanzende wijzerplaat met luminous gevulde witgouden uurmarkeringen en met de blauwe bezel ipv de latere stalen bezel.

20210828_130135

6 likes

Je kan niet alles hebben. Of nou ja wel maar dan moet je goed zoeken :innocent: 4r35, saffier, 100m en een mooie plaat voor <200.

5 likes

Is dat een SARG?

Was er laatst niet iemand in het blauwe deel die zo’n ding voor 600 wilde verkopen?