Voor mij mag Rolex de Explorer II 1655 terug op de markt brengen. Heeft veel meer eigen smoel dan de huidige 216570 (of vorige 16570) die m.i. te veel lijken op de Submariner.
Ja idd heel mooi. Heeft wel iets sjieks ook. Naast de meer M.N. Submariner is deze ook weer compleet anders. Met de stalen bezel heb ik persoonlijk helemaal niks…
Mooi! Heeft veel weg van Tudor Heritage Ranger.
Ik zie het niet zo. Ja een fliegerachtig horloge met cijfers maar daar houdt het op
Het is een SRPB07. De SARGs zijn een stapje hoger met 6r15 uurwerk en logischerwijs ook duurder. Erg cool ook de SARG009. Heb zelf nu trouwens de 015 incoming
Deze had ik idd ook hier in dit draadje neer willen plempen.
Verder:
Ja, want die ziet er namelijk zo uit;
Nee zo!
Nu even in topic:
Deze Omega zou kopers weten te vinden, weet ik zeker.
Misschien maat een heel klein beetje aanpassen van 36 naar bijv 38 mm diameter
Goh opvallend, niemand die de skx00x mist blijkbaar. Terwijl t n forum lieveling was en bijna iedereen de verschuiving naar de 5 serie maar niks vond…
Persoonlijk mis ik em niet. Heb er nooit de klik mee kunnen krijgen.
Zelf vind ik t jammer dat 't ouwe Monster niet meer voor die prijs gemaakt wordt. Mn ideale werkhorloge met de ratchet sluiting er op…
Maar niet eens voor mezelf. Draagt prima. Maar als het gaat om de potentie voor een commercieel succes
De skx007/009 mis ik niet in deze context omdat je die nog regelmatig kan krijgen voor een acceptabele prijs oa. hier in het blauwe deel.
De sarb033 heeft een bizarre premium ten opzichte van de oorspronkelijke verkoop prijs wat maakt dat hij wel ik dit rijtje thuis hoort wat mij betreft.
I came here to post this
Gaaf! En ook nog ‘goedkoper’ dan een hulk op de grijze markt
Een duidelijke stijl/kenmerk van de door jou voorgedragen horloges.
Vind ze ook leuk.
De Zenith zo duidelijk en zonder moeilijk gedoe.
De Dugena echt jaren 70 en fun.
De Breitling…gewoon ontnuchterend eerlijk en speels …het merk mag weer een beetje terug in die richting van mij.
Leuk topic @lukasbrasi !
En euhhh @Cricket33, de voordracht van Rick alias @H47 zal jou bevallen denk ik.
Veel van die “oude” Dugena’s hebben enorme leuke wijzerplaten.