'Modemerken' only

2 likes

Fossil is niet echt een modemerk toch? wat maken ze nog meer behalve horloges?

een hele hoop snuisterijen in de trend van mode spulletjes.
Tasjes, armbandjes van leer en staal, portemonnees, enz enz

2 likes

Website bekeken. I say no more.

2 likes

Wat een gedrocht, geweldig :joy:

1 like

Zéér schaars, deze prachtige D&G ! :joy::wink:

1 like

Ik heb trouwens ook een Fossil gehad, weggegeven als birthyearwatch aan een bevriende en bekende rapper.
(Geloof niet dat hij m ooit gedragen heeft…:frowning:)

2 likes

Een SuperBowl ook nog; toe maar!

One yard short…

Calvin Klein Reclame ?. Of toch een aanbieding.

3 likes

Laat onze kinderen/kleinkinderen rustig gaan voor een modemerk horloge. Dan is de kans groter dat ze hierna voor het serieuze werk gaan. Echte horloges dus. Ik spreek hierbij uit ervaring.

1 like

Draag deze nog af en toe, blijf het een leuk horloge vinden, alleen beetje aan de grote kant :grin:

2 likes

Niets mis mee, als je het mij vraagt.
Ik heb een soortgelijk exemplaar van Boss, maar dan lijkt die een stukje kleiner te zijn.

1 like

De enige toevoeging die ik aan dit topic kan plaatsen is dat mijn vrouw haar(op 1 na) modecollectie horloges niet wil plaatsen. Ik heb het gevraagd, ze wil niet. Sorry.

1 like

Even goede vrienden/vriendinnen

Een influencer? Reclame dus…

Ja deze is met 44 mm aan de grote kant, zeker omdat ik niet hele grote polsen heb. Toch al dik 9 jaar in bezit en doet het nog uitstekend en ziet er nog heel goed uit, wat dat betreft niks mis mee :slight_smile:

In de praktijk pak ik toch vaak 1 van de mechanische horloges, maar af en toe deze weer even. Was ook het eerste horloge waar ik voor mijn doen wat meer geld aan uit gaf :grin:

1 like

1 like

Mijn Zinzi en Triwa samen met de nieuwe Artisan Cutlery Mini Archaeo. Met deze foto sla ik twee vliegen in één klap, want ik kan zo meteen een linkje leggen in het “Horloge en zakmes” topic.

Deze horloges bieden imo echt waar voor het geld. Miyota werkjes, fatsoenlijk afgewerkt, 5 ATM en de Triwa (Zweeds merk) zelfs 10 ATM waterbestendig, degelijke bandjes. De Triwa band heeft zelfs solid end links. En dat alles voor als ik me goed herinner minder dan 100 euro.

1 like

Die timmeren flink aan de weg met hele mooie dingen.
2sharp heeft een aantal modellen die ik graag zou willen hebben.