'Modemerken' only

Weekend! Een rustige zaterdag. Na een uurtje in bad te hebben gelegen, een snelle en makkelijke keuze voor vandaag.

Heb 2 Diesel’s en een Guess… maar kan even geen foto’s uploaden, met de wifi hier gaat dat heel lang duren.

Wil ondertussen wel van de Diesel’s af… maar dat gaat erg moeilijk.

Een Tommy heb ik ook gehad, heerlijk die lume in de disco… blacklight weg, lume weg.

quote=“Hieronimus, post:44, topic:229772”]
Die laatste bril is dan een Rayban met Breitling logo. Is het dan een Rayban by Breitling of andersom
[/quote]

Bijna alle brillen komen van Luxotica Italië…
Google gerust hun jaaromzet :flushed:

1 like

Hm. Zo een Boss kost toch gauw 300, 400 euro? Vind ik toch wat zonde. Dan liever een Seiko, Victorinox, Hamilton eventueel voor iets meer. Maar met bv een Tommy H van 100-150 euro is op zich niets mis.

1 like

Dat kan inderdaad zomaar…

Dat snap ik dan ook…nu…

Maar die kennis is er niet altijd geweest en niet bij iedereen. Zo heeft iedereen zijn beweegredenen en keuzevrijheid.
Voor hen die de keuze toch hebben gemaakt (waar ik zelf ook onder val), is dit topic een mooie plek om hem te showen.

2 likes

En deze mag hier natuurlijk ook gewoon (ook al zit die eveneens in de prijsklasse als hiervoor genoemd)

(te) lang genegeerd de laatste tijd, maar nu dan weer eens om de pols.

Vandaag maar weer eens deze:

2 likes

Als gevolg van mijn exploratie van de horlogewereld heb ik de afgelopen dagen (alvast) afscheid genomen van twee exemplaren die onder deze categorie vallen.

De Diesel Mega Chief is overgedragen naar mijn 17-jarige neefje

En de Tommy Hilfiger heb ik zojuist verkocht via marktplaats (keuze voor dat platform vanwege het waarschijnlijke gebrek aan interesse alhier)

Ik heb nog wel een aantal modemerken in bezig, voor de afwisseling of omdat ik ze heb gekregen. Maar ik merk dat ze steeds minder draagtijd krijgen…(ondanks dat dat een keuze van mijzelf is)…

1 like

Nog een modemerk horloge in bezit, en zal ook nooit weggaan. Horlogisch misschien totaal niet interessant, maar vol persoonlijk herinneringen. Dit horloge is net zolang in persoonlijk bezit als dat ik mijn vrouw ken. Gekocht op de dag dat ik haar leerde kennen en sindsdien veel mooie momenten beleefd met dit horloge om de pols… inmiddels 14,5 jaar geleden

3 likes

Ook gewoon een mooi ding hoor :sunglasses:

Thanks. Hij is inmiddels wel goed gebruikt en heeft de nodige optische ‘opknapbeurtjes’ ondergaan :joy: zo was deze origineel hoog gepolijst (niveautje spiegel) zat er een wat lompere kroon op en was de originele band mega zwaar (en inmiddels kapot). Nu wordt ie regelmatig afgewisseld op NATO, leer of andere stalen band

1 like

Ik heb er zelf ook vandaag weer één uit de kast getrokken:

Vandaag een dagje thuis, wat klusjes, dus uitermate geschikt.

1 like