Modemsmelter

Ik kreeg de vraag of ik de Japanse catalogus van Seiko wilde scannen.
Dat heb ik gedaan…

Is alleen een beetje groot geworden (ik weet niet hoe ik er een PDF van kan maken).
43 A4-tjes :slight_smile:

Het is opvallend hoeveel solar en solar+radio controlled modellen Seiko verkoopt in Japan (en niet hier!!).

Voor de mensen met een minder snelle internet-verbinding dus een waarschuwing, n de volgende posting staan nogal veel afbeeldingen!!

Dank je dat je die moeite hebt genomen Robbie! Wat doet de Yen trouwens tegenwoordig?

Yen:
www.xe.net

ah, de vintages van de toekomst! :slight_smile:

bedankt!

ik vond zo gauw op het grote boze internet deze software:

Documalis Free Scanner can drive any scanner with or without document feeder and configure the resolution and the number of colours for digitization. The solution also manages recto/verso digitization, provides a function for the detection and deletion of blank pages automatically or manually, for flipping or replacing digitized pages.
Documalis Free Scanner can also be used as a photocopying accessory, with preview, flipping or reclassification of pages in a given document, with paper print out or virtual PDF.

http://www.documalis.com/free/us_documalis_free_scanner.htm

Scan2PDF supports:

• Load images from your harddisk
  • Scan images with and without interface
  • Change the order of the images
  • Delete images from the list
  • Rotate images

http://www.koma-code.de/index.php?option=com_content&task=view&id=39&Itemid=82

Wat verkopen ze toch een hoop lelijke horloges! Maar gelukkig voor ons hebben ze ook nog wat smaak en zijn er een aantal mooie automaten te krijgen.

Als je zo eens naar dit alles kijkt, kun je inderdaad zeggen dat er een hoop lelijke horloges bij zitten.

Gelukkig kunnen smaken verschillen!!

MVG

Ja, maar je kunt het ook zo bekijken: als je de deur achter de dicht trekt en je gaat de stad in kom je ook heeeeel veel lelijke horloges tegen. Er is duidelijk een doelgroep!

idd, mooi mechanisch spul !

ook digitaal te bewonderen , ik heb het linkje opgeslagen, want op de japanse site is het lastig zoeken, en wil je engels dan krijg je de brakke europese modellen oid…

Veel lelijk spul, oké. Maar ook veel prachthorloges!! (tu)
Bedankt voor de moeite, Rob! :slight_smile:

R.E.S.P.E.C.T. voor de moeite die je hiervoor genomen hebt! :slight_smile:

Inderdaad, leuk dat je de moeite genomen hebt!

Ik gebruik altijd cute pfd writer.
Als j dan een document hebt open staan kun je het afdrukken en dan ipv een printer dit programma selecteren.
Dan kun je het opslaan als pdf.
Heel handig.

Maar ik heb 42 losse plaatjes, daarvoor kan ik denk ik het eerst genoemde progje gebruiken (test ik thuis).

De PDF wordt groter dan de plaatjes bij elkaar opgeteld :slight_smile:

Geen probleem,

Bedankt Rob!
Fantastisch!

Thnx Rob

Een aantal zeer toffe modellen zitten ertussen zeg!

Viel me op dat Seiko toch nog redelijk wat modellen heeft die op zijn minst €1000,- kosten. Had ik toch niet gedacht.

Daar staan mooi dingen in hoor! Bedankt voor al het werk Rob(tu)

Da’s een behoorlijke klus geweest, bedankt!

mvg, Frans