Moderator: Wie heeft de meeste topics/reacties/posts?

Wie denk jij dat hier op het forum de meest actieve persoon is. Ik in ieder geval (nog lang) niet (:smiley:

Graag een top 10 :smiley: Tja, ik ben nu eenmaal een man van cijfertjes en statistieken :#

Geef je familie deze dag extra aandacht en je nieuwe watch komt weer dichterbij :wink:

Fijne zondag allemaal!

Marnix.moed by far.

5376

Ik kan me voorstellen dat er in voorgaande jaren andere toppers waren, maar wie zijn het bijvoorbeeld over 2013? Marnix is een topper (tu)

ik weet niet of de moderator n tool hebben met zo n overzicht onder elkaar v alle leden.

ander zul je de gebruikersnaam zelf v bijv de afgelopen paar pagina’s onder elkaar moeten zetten en uitpluizen wie hoeveel posts heeft.

maar als je dan ook vh afgelopen jaar wilt weten wordt wat lastig.

overigens zegt kwantiteit ook niet zoveel. de posts v arie vind ik erg bijzonder om te volgen en sparks komt ook met leuke verrassende merken.

Bijna 11.000 posts Marnix, doe je goed! :slight_smile:

Rob76 Schreef:

Hahaha Marnix rules :}

Ik kom niet in de buurt van Marnix.Moed, maar ben wel al lang lid is daar ook een prijs voor? :#

Sprinter Schreef:

Rob76 Schreef:

Klopt en dan ook vaak goede, interessante en weldoordachte posts. (tu)

Mmmmmm ik slechts 9200. Ga ik ook niet meer inhalen denk ik. :wink:

Rob76 Schreef:

Wow, respect, dat zijn er toch 10 per dag gemiddeld!
Heeft Marnix geen privéleven?
Wil hij erover praten (niet posten)?

dmc Schreef:

Sprinter Schreef:

Rob76 Schreef:

Klopt en dan ook vaak goede, interessante en
weldoordachte posts. (tu)

thx duco. jouw humor kan ik trouwens ook waarderen. die meeting was in jouw ogen wel heel erg geslaagd :wink:

oh ja jongens, vergeten jullie niet die paar duizend posts v mn ouwe alias marnix_moed mee te nemen. als jullie dan toch aan t tellen zijn :+

maar jeetje, bij 11000… iemand zei n poos geleden al dat ik zo 10k posts had. dat kon ik amper geloven… en nu alweer zowat duizend erbij. ik moet nodig naar n afkickkliniek.
waar was ook al weer die advertentie met medicijnen tegen wis-symptomen? :wink:

dreski Schreef:

Mmmmmm ik slechts 9200. Ga ik ook niet meer
inhalen denk ik. :wink:

tuurlijk wel. gewoon elke dag 1 v je ouwe gshock tonen en je bent gelijk bij :wink:

WilSeiko Schreef:

Rob76 Schreef:

Wow, respect, dat zijn er toch 10 per dag
gemiddeld!
Heeft Marnix geen privéleven?
Wil hij erover praten (niet posten)?

tja, me hier vertoeven kost me minder dan bij de shrink op de bank over mn priveleven praten.

kan ik mooi n horloge v kopen :smiley: