Het forum heeft zo veel leden (meer dan 3.000) die zo veel berichten per dag posten (honderden) dat het eigenlijk al lang niet meer te doen is dat allemaal alleen bij te houden. Dus nu zoek ik mede moderatoren, een stuk 2 tot 3!
Als je moderator bent verandert er eigenlijk vrij weinig. Je grootste taak zal er uit bestaan te lezen (maar als je soliciteert doe je dat waarschijnlijk al) en af en toe een bericht verplaatsen van “Horlogemarkt.nl” naar “Verkocht enz…” of van “Algemene Horlogepraat” naar “Vintage” vice versa. Bij incidenten zoals discussies die echt uit de hand lopen kun je deze sluiten of verbergen. Dat gebeurt een enkele keer per jaar.
Je kunt er voor kiezen om van slechts een of meerdere fora moderator te worden. Stel je bent helemaal gek van Vintage en je wilt dat forum modereren maar de rest niet, dan kan dat. Je kunt ook voor alle fora gaan.
Er zijn een aantal voorwaarden waaraan eventuele sollicitanten moeten voldoen:
-Je moet meer dan twee jaar lid zijn.
-Je moet meer dan 100 posts gedaan hebben.