Modern Rolex?

Het jeukt weer… en aangezien ik vooral de Pam 104 en de DJ2 draag lijkt een vintage aankoop verder weg dan ooit.

Dus wat nu? Toch maar een anabolen submariner, uiteraard wel met datm? Of een 16610LV en er dan meteen een zwarte inlay op doen?
Of toch lekker gek mee doen, met een 16613?

Iemand input?

Gr. Roel

Leuk! Omdat je ook de Tudors nog hebt is een nieuwe sub de meest logische keuze denk ik. Waarom? Omdat die qua grootte het best naast de pam en dj2 past.

Een zwarte insert op een lv vind ik een zonde. Voor mijn gevoel klopt het plaatje dan niet meer. De combi met maxidots en zwarte inlay oogt misschien wel een beetje old skool, maar is het dan weer net niet.

16613, tja… Voor mij ook een horloge wat ik echt graag nog eens zou hebben. Het is alleen wel een heel erge eyecatcher. Maar toch trekt het. Vooral die plaat, bjoetie!

Persoonlijk zou ik voor de nieuwe snd gaan, maar je geeft al aan dat je met datum wilt. Met datum zou ik de 116610LV kiezen. In jouw rijtje zou mijn keuze de 116610 zijn.

Of toch juist vintage?

Gewoon voor de afwisseling?

Mooie vintage Speedmaster?

Doe eens heel gek… Deep Sea!

Ik zou het zelf nooit doen, maar het is maar een idee! :slight_smile:

Ruil eventueel de DJII en de PAM in, en neem een daytona!

Of is dat heel erg out-of-the-box?

Simpel:

Gewoon zo’n anabolending al dan niet met of zonder datum…dat ding ben je na een half jaar moe (vetvlekken en saffier of zoiets) en dan neem ik hem over…tenminste als je het ding goed verzorgt en niet afragt zoals die SD.

16710ln of f milgauss gv!

Ik zou voor de 16613 gaan.

Ik zou nu wel heel graag een tudor pelagos willem toevoegen

IWC big pilot/ portugieser 7 days…
blancpain fifty fathoms…

Echt mooie aanvullingen naast een rolex en een panerai…

een 16613 (heul vet!!), lv ofzo, gaat mijns inziens in je beleving niet veel meer toevoegen, je hebt immers al een top rolex!

maar wat nu om je pam 104 inruilen (met bijbetaling) naar een pam 372…

juist in zo’n model wordt een vintage gevoel,gecombineerd met het moderne …

mvg bert

ander merk erbij. Jlc duiker?

GMT II misschien?

G.J:-) Schreef:

Of toch juist vintage?

Gewoon voor de afwisseling?

Mooie vintage Speedmaster?

MartinB Schreef:

Ruil eventueel de DJII en de PAM in, en neem een
daytona!

Of is dat heel erg out-of-the-box?

Deze een half jaar geleden verpatst, een 69-er in mint conditie;

Speedmaster liefde is definitief voorbij. Ik ben daar te lang en te heftig mee bezig geweest. Ik heb de Mark II nog, die draag ik 3 keer per jaar en dat is het.

Daytona (en de Milgauss) heeft geen datum, anders was het zeker een optie. Deepsea vind ik te heftig en eigenlijk ook te duur.

Een van de twee nieuwe Tudor’s? Ik ben er enthousiast over geweest maar ben bang dat het niet kan concureren met;

IWC? Dat is niets voor mij. De Big pilot vind ik overigens mooi bij anderen maar naar mijn idee veel te duur.

De Panerai opwaarderen heb ik ook overwogen. Maar ik zoek echt een datum en een painted dial en in de huidige collectie (hoe mooi ik het ook vind) is er niets waar ik de beurs voor ga trekken…

Ik wil niet als een wijf :wink: overkomen en waardeer het dat jullie mee denken (tu) Iemand had het over de nieuwe GMT LN en dat is inderdaad ook een kandidaat (tu)

@ Lucien; toolwatch = om af te zeiken (tu)

Gr. Roel

16803?

Komt over pak 'm beet 3 weken te koop (tu)

Vanwaar die datum?

Probeer de nieuwe sub no date eens, prachtig in balans en 100% cool!

Krabong Schreef:

Het jeukt weer… en aangezien ik vooral de Pam
104 en de DJ2 draag lijkt een vintage aankoop
verder weg dan ooit.

http://i134.photobucket.com/albums/q109/krabongfot
o/Pan112/Pam104007.jpg

http://i134.photobucket.com/albums/q109/krabongfot
o/DJ2/DJ2005-1.jpg

Dus wat nu? Toch maar een anabolen submariner,
uiteraard wel met datm? Of een 16610LV en er dan
meteen een zwarte inlay op doen?
Of toch lekker gek mee doen, met een 16613?

Iemand input?

Gr. Roel

Van de voorgestelde zou de 16613 wel wat anders zijn in je collectie. Bedoel, super sub is wel een klassieker, maar voelt door die anabolen in de richting gaan van de Luminor. Hoewel, kwa pols zou ie je wel goed staan.

Zeemeester Schreef:

Vanwaar die datum?

Probeer de nieuwe sub no date eens, prachtig in
balans en 100% cool!

Goede vraag, ik weet niet waarom maar zonder datum vind ik het zonde van het horloge. Ik vind het gewoon prettig om de datum om de pols te hebben.

Gr. Roel

Denk wel dat je inmiddels toe bent aan ‘iets’ met steentjes en staal/goud.:smiley:

hcptdg Schreef:

Denk wel dat je inmiddels toe bent aan ‘iets’ met
steentjes en staal/goud.:smiley:

Als er maar een datum op zit :slight_smile:

Gr. Roel

Roel, luister aub niet naar die oude man…:wink: die is al jaren de weg kwijt

Wat vind je van de 11610lv, ook erg cool