Je kent dat wel, deze in het winkelmandje en dan nog snel eens kijken wat er voor de heren allemaal te verkrijgen was
Ik kijk al een tijdje uit naar een solar of eco-drive toolwatch en zodoende bij dit beige-zandkleurig exemplaar uitgekomen, de Citizen Aviator AW1365-19P.
Specs:
Eco drive cal.J810 - gangreserve 240 dagen
Zwarte IP-coating
Kastmaat 45mm
Ik ben benieuwd of dit één van m’n nieuwe beaters zal worden of niet. Ik maak me alleen een beetje zorgen over de kastmaat, die toch wel aan de forse kant is.
Komt normaal gezien overmorgen binnen. Wordt vervolgd…
Ha leuk om lezen, dit is mijn eerste nieuwe citizen in bijna dertig jaar en ik ben zeer benieuwd hoe de lume zich zal meten met de SKX en de Tuna die ik heb
Vind ik ook, maar ze schijnen nogal stug te zijn, de meesten op de fora vinden het maar niks kwa draagcomfort. Ach, voor hetgeen dit horloge maar kost kunnen we natuurlijk niet te veel beginnen zeuren… Een mooie nato of andere horlogeband is snel gemonteerd
Ik ben erg benieuwd naar de Citizen, deze heeft ook ooit op mijn verlanglijstje gestaan maar is het niet geworden omdat ik twijfelde over de grootte. Ben dus erg benieuwd wat je er van vindt!
Deze namiddag al de Citizen Aviator binnen gekregen
De 45mm kastmaat is gelukkig geen probleem voor mijn pols.
Eerste indrukken:
De crèmekleurige wijzerplaat gaat mooi samen met de zwart gecoate kast.
Na uitpakken tikte ie om de 2 seconden, uurtje of twee op de vensterbank in het licht en na heraanvullen energievoorraad tikt het horloge weer iedere seconde, mooi op de index, leuk.
Bandje is een beetje stug maar vult het plaatje mooi aan, dus voorlopig blijft deze erop.
Bang for bucks!!!
Ik ben alvast tevreden met mijn budget aviator
@Piede
Inderdaad, dat zou mooier geweest zijn. Ook jammer dat enkel de wijzers lume hebben, maar ja, voor deze prijs kunnen we het niet allemaal hebben denk ik dan maar. @lassale
Groter dan dit moeten ze voor mij ook niet worden, twee of drie millimeter kastomtrek minder en dan was deze ideaal voor mij… @Master_Fan
Dat was ook mijn idee, om erbij te hebben. Denk dat deze met de beige wijzerplaat sowieso meer in de zomer dan in de winter zal gedragen worden. @Carpe_tempus
Mooie lume in het blauw, maar kan zich niet meten met de Seiko lume die ik gewoon ben. Dit is natuurlijk een budget, in feite zou ik eens met een Citizen duiker moeten kunnen vergelijken. @M_Singer
Vind ik ook, jammer genoeg nogal stug bandje. Ik hoop dat deze zich nog wat zet de komende dagen.
Mooi klokje, maar voor mij wat groot helaas.
Zet mij wel aan het denken of ik ook geen zandkleurig horloge “nodig heb”, net nu ik wil gaan inkrimpen.
Mooi klokje, maar wat groot, gelukkig !
Veel plezier ermee.