Moderne horloges met een vintage look

Ik ben daar ook wel een liefhebber van…

Eric

Ah, ik vond er nog een! Vind dit zelf wel een geslaagd voorbeeld. De Citizen BL8120-52, een horloge dat de looks heeft van een vintage chrono, maar eigenlijk een moderne Eco Drive Perpetual Calanderhorloge is!

Hoi,
Ik vind het wel wat.
Ooit lang geleden ik denk nog voor ik jeugdpuistjes kreeg werd mijn interesse voor horloges gewekt. Denk 1969- 1971 een andere hobby was luchtvaart. In sommige magazines dus ‘Piloten’ horloges. En zie daar een fascinatie was geland. Daarom een aantal jaren geleden een Sorna aangeschaft. Gek en leuk horloge nu met Seagull uurwerk, toen met penanker uurwerk. een van de vele horloges waar ik vast lang naar heb gekeken als ventje met van die glazige oogies. Heeft overigens helemaal niets met luchtvaart toepassing te maken maaar da’s een andere discussie. Blijft over dat het een leuk horloge is.
Sorry voor de bagger foto.

Aub :wink:

Thanks voor het plaatsen van de foto y1984.
Mij lukte het niet met de vernieuwde Flickr pfffff.
Gelukkig jouw wel, praat wel makkelijker met (slecht) plaatje.
Dank.

Deze twee

Explore Thomas Jansen Explore Thomas Jansen
Explore trebz1

Eergisteren heb ik deze schitterende Orient ontvangen. Absoluut een vintage look, maar in een modern jasje met moderne techniek en saffierglas. Magnifieke wijzerplaat en wijzers! De diameter is ietsje meer dan 40mm excl de kroon en de hoogte van de kast (12mm) past daar formidabel bij. De donkerbruine crocoband met vlindersluiting maakt het geheel compleet(tu)(tu)

Explore R Hamelberg

Hij is inderdaad prachtig!!
Veel draagplezier hiermee.
Peter B.