Moderne vlieger. Suggesties welkom

@Master_Fan Mooie klok maar als je het over echte flieger hebt moet ie eigenlijk zonder logo :wink:

@merl Had die review al eens gezien maar thx. Lijkt me een goede beginnersvlieger idd! Maar ik vind hem zo druk aan de onderkant met de kroon, KS en die afgehakte zes.

@jeronimo Thanks! De muhles doen me minder maar die Tutima is mooi met die subtiele bezel. Iets te net voor mij denk ik.

@Max_Kool Misschien kan @Arie_Kabaalstra je dat vertellen? Ben wel benieuwd, vind je de kroon links gewoon fijner dragen? Ook omdat je dacht ik een ecozilla hebt?

Ik ben kritisch jongens maar thanks voor de suggesties :wink:

gr, HJR

& @Lwd79 Mooi he die Sinn EZM9… Minpuntje (naast de prijs) is voor mij is dat de lume triangle op de bezel afgesneden is. Nu ik me mijn reacties overdenk is het duidelijk dat ik daar geen fan van ben :wink:

@Vigorelli Tja… Wie zegt dat het altijd een
volledige triangel moet zijn? …
Het past hem.

Ik snap denk ik ’ wat je zoekt ’ maar in de gangbare merken verzandt het vlug in eenheidsworst…

Mooie originele alternatieven vervallen
in de (veel) duurdere merken of onbekende…
Hier een Ronin (?)

Lijkt op die tweede Stowa.:blush:
Daarom viel hij mij op…, geen idee verder…

Ik ben wel weg van Stowa.
Ik hou er wel van.

Anders ( ik weet niet of je hem al eens hebt gehad ) ; waarom niet een mooie nieuwe dikke Pellikaan aan een hoogwaardige Flieger-band !? Mooi !!!
Soort van 'Nederlandse IWC’:wink:, clean en
no-nonsense. Niet specifiek een Flieger natuurlijk , maar kwa kast in de stijl…

Ik vind het moeilijk…

of deze natuurlijk , deze kun je er gewoon bij kopen natuurlijk

Modern he? Even over een andere boeg: wat dacht je van een Bell & Ross BR-03?

Dit is een model uit 2010 and I love it!

@h_j_r_ Kroon links vind ik inderdaad veel prettiger, dan drukt deze nooit tegen je hand. Ik draag mijn klokjes vrij los om de pols, en dan zakt deze al snel tegen je hand aan. Zeker op de fiets.

Ik zou nog steeds graag mijn Apollon laten veranderen naar een lefty, alleen is dat vanwege de datumschijf die dan precies tussen de twee getallen komt te staan niet te doen. Tenzij ik deze weglaat, omdraai of zwart spuit…

Maar goed, een nieuw klokje staat momenteel niet bovenaan mijn verlanglijst. Ik zou hooguit mijn Apollon samen met mijn Ecozilla ruilen tegen een Autozilla.

1 like

Dit is toch wel absurd toevallig. Paar uurtjes terug op het Stowa forum: Een TO1 met kroon links!

http://forums.watchuseek.com/f36/to1-testaf-twist-1978930.html

gr, HJR

Oef!!!