Modificatie(s), MOD (s), Is er nog wel belangstelling ?

Ik denk dat er wel degelijk belangstelling is voor modden. Ik ben voornemens een onlangs gekochte SKX007j verder te gaan modden. Verder, omdat ik hem al gemod gekocht heb. Ik ben al een tijd op zoek naar een duiker en ondanks dat ik wel gecharmeerd ben van Omega’s (heb een leuke Geneve uit mijn bouwjaar (1973)), heb ik momenteel andere financiële prioriteiten (en geen zin in ruzie thuis). Een persoonlijk horloge dat aan mijn wensen voldoet, is met modden makkelijk bereikbaar.

Sinds ik deze SKX heb en mij een beetje heb verdiept in het modden (en tot de conclusie gekomen ben dat ik nog erg veel te leren heb en het nogal “eng” vind om uit te voeren), ben ik tot de conclusie gekomen dat het een levende scene is en de belangstelling dus hoog is.

BTW, altijd gezegd dat ik voor mijn 35e een 911 2.4S uit 1973 wilde hebben. Jammerlijk in gefaald en nu absoluut niet meer realiseerbaar.

1 like

Zo’n Seiko moet je wel modden trek die lelijke wijzers er af en zet er wat moois op!

1 like

De wijzers zijn volgens mij gewoon standaard, de bezelinsert is niet mijn ding.

Standaard ja standaardprobleem va dit model.

Hij is weer online, @Rene1 opnieuw welkom dan maar, na zo’n lange periode van afwezigheid :wink:

3 likes

Respect!

1 like

Moet je verdienen…

Jij wel!

Iedereen toch?