Mods only topic

Ahhh doe ik echt niet moeilijk over

1 like

Necro’d! :upside_down_face:

2 likes

Even een kleine mini-review en wat artikel info om het nog iets interessanter te maken. (excl. verzendkosten aangezien die momenteel alle kanten op gaan!)

Onderdeel Artikel Prijs Link Pro/Con
Case: 36mm Explorer case € 75,- Klik Mooie case! de L2L vind ik net een fractie te lang met 43mm. Standaard geplaatste platte saffier ziet er erg “dood” uit.
Crystal: Double domed 29x1.5mm Saffier € 22,50 Klik Good stuff! Lichte blauwe AR had wel iets sterker gemogen.
Dial: LDOLB2 Light blue sunburst € 25,- Klik 4:00 dial… oepsie. Dan de dial voetjes maar knippen en glad vijlen. Wel een bijzonder mooie kleur, alleen de lume valt mij iets tegen. Seikomods heeft betere lume.
Movement: Seiko NH36 € 32,- Klik Dagschijf verwijderen en presto!
Uren-/Minutenwijzer: Hands CW € 20,- incl. secondewijzer Klik Lume had iets krachtiger gemogen. Haalt helaas niet het niveau van Seiko.
Secondenwijzer: Trident - Klik Lekkere kleur en die drietand geeft wat extra detail aan de recht-toe-recht-aan wijzerplaat en wijzers.
Totaal - € 174,50 - Prima prijs-kwaliteit verhouding. (mits je het goed in elkaar zet!) Vergeleken met een basic Seiko 5 is dit erg veel waar voor je geld. :+1:
3 likes