Ahhh doe ik echt niet moeilijk over
1 like
Even een kleine mini-review en wat artikel info om het nog iets interessanter te maken. (excl. verzendkosten aangezien die momenteel alle kanten op gaan!)
Onderdeel | Artikel | Prijs | Link | Pro/Con |
---|---|---|---|---|
Case: | 36mm Explorer case | € 75,- | Klik | Mooie case! de L2L vind ik net een fractie te lang met 43mm. Standaard geplaatste platte saffier ziet er erg “dood” uit. |
Crystal: | Double domed 29x1.5mm Saffier | € 22,50 | Klik | Good stuff! Lichte blauwe AR had wel iets sterker gemogen. |
Dial: | LDOLB2 Light blue sunburst | € 25,- | Klik | 4:00 dial… oepsie. Dan de dial voetjes maar knippen en glad vijlen. Wel een bijzonder mooie kleur, alleen de lume valt mij iets tegen. Seikomods heeft betere lume. |
Movement: | Seiko NH36 | € 32,- | Klik | Dagschijf verwijderen en presto! |
Uren-/Minutenwijzer: | Hands CW | € 20,- incl. secondewijzer | Klik | Lume had iets krachtiger gemogen. Haalt helaas niet het niveau van Seiko. |
Secondenwijzer: | Trident | - | Klik | Lekkere kleur en die drietand geeft wat extra detail aan de recht-toe-recht-aan wijzerplaat en wijzers. |
Totaal | - | € 174,50 | - | Prima prijs-kwaliteit verhouding. (mits je het goed in elkaar zet!) Vergeleken met een basic Seiko 5 is dit erg veel waar voor je geld. ![]() |
3 likes