Mods only topic

Plaats hier foto’s van de mod die je vandaag draagt, gewoon wilt showen of online hebt gezien en graag wilt delen. Het maakt niet uit of het een Seiko, Vostok of iets anders is!

Ik trap af met even een snel fotootje van de mod die ik vandaag draag, de SKX Save Daocean.

31 likes

Simpele SKX007 met DD saffier en Batman mod.
Ben er nog meer weg van dan dat ik van te voren had gedacht😅

5 likes

Yay!

Nay.

7 likes

dd saffier,andere wijzerplaat,andere hands

3 likes

Nou @Jur, kom er maar in :joy::ok_hand:

6 likes

Is daar ook aan gesleuteld?

Nog acht nachtjes slapen en dan krijg ik mijn HandaVincispecial Seiko persoonlijk bezorgd. :ok_hand:

3 likes

Ik wil beginnen met wat modden, ik dacht aan een datejust lookalike maken van een seiko. Dat is al een miljoen keer gedaan i know. Maar je moet ergens beginnen. Vind het alleen nog lastig de juiste onderdelen te vinden

1 like

Basis van deze mod is de snkp03,
Wijzerplaat en wijzers van de snzh53en een nh36 uurwerk erin gezet.

13 likes

daar wacht je volgens mij nu al langer op dan de meeste mensen met EMG’s. Ben benieuwd!

2 likes

Zet je eBay alert aan op “7S26-0500”. Ik zie de SNXJ89’s nog wel sporadisch langskomen.

Mijn mods:

13 likes

Correct. Sinds augustus 2017 (!!!) wachten we op de wijzerplaat en sinds gisteren (!!!) is die onderweg naar mij toe :joy:

2 likes

Dat lag aan een onderdeel dat even op zich liet wachten. En daarbij verloopt de communicatie met Ome Han méér dan uitstekend. :ok_hand:

2 likes

A bips a day keeps the doctor away. Thank God for Whatsapp.

2n98da

1 like

deze blijven echt heel nice

1 like

:point_up:

Als je er eentje ziet met een goede kast en bezel, kopen. De rest kun je zo opknappen.

Thanks voor de tip, zal ik doen! Zien er gaaf uit die mods, zou leuk zijn als ik ook eens zoiets zou kunnen maken

1 like

En die wijzerplaten?

1 like

Ik heb nog een mint orginele SNXJ89 wijzerplaat. Die mag je gratis hebben…op voorwaarden natuurlijk.
De vorige kwam je er iets te makkelijk vanaf.

Maar de blauwe wijzerplaat is de SNK603 en de zwarte de SNK601. Kunnen zo besteld worden.

1 like

@HanDavinci denk je dat er buiten die 7S26-0500 nog een andere manier is om zo’n fluted bezel op een seikotje te krijgen?

Nee, die bezels kun je er niet afwippen zoals bij een Rolex, die zijn één met de kast. Maar mocht je ooit een lege kast tegenkomen met inclusief caseback en kroon voor een prikkie, koop hem maar. Dan fixen we zo de rest :+1: .

Edit:

Als je iemand kent die kan lasersnijden of iets dergelijks, de bezel van de SARB033/035 is wel verwijderbaar en los 40 tientjes ofzo.

Iemand met kennis zou daar een fluted bezel van kunnen slijpen. Als je gek wil doen.

1 like