Show je customised horloge

Zijn er mensen die hun horloges aanpassen? Ik ben aan het expirementeren bij wat casiotjes maar zit ook na te denken over de mogelijkheden bij mn automaatjes! Wie heeft er nog meer inspiratie?

Om af te trappen mijn Casio Royale gulf racing mod

4 likes

gister deze gedaan. Super tevreden mee.
Heb de royale ook pas onder handen gehad.

6 likes

Deze zelf eens gebouwd samen gesteld uit allerlei horloges . met eigen wijzerplaat design die had ik in Oekraïne laten maken

Project ligt nu stil

7 likes

1 like

Van dit:

Naar dit:

Met een kleine tussenstap plus het is nog een work in progress.

2 likes

Hier mijn Casio mod, wel wat scrollen om t plaatje te vinden zien.

Later kreeg ie nog metalen stoot beugels om zich tegen Bane te weren :wink:

1 like

Hierbij een nieuw probeersel voor een van mijn favo beaters de gshock clear mod



Naast zn broertje van 35

3 likes

Outdoor shot, ik vindt m geslaagd

1 like

1 like

Zo! Tijd om dode topics te doen herrijzen! :zombie:

Aangezien er geen “Show je custom watch”-topic is plop ik deze foto’s hier maar even neer. Geen gedeeltelijke mods maar volledige zelfbouw horloges. :+1:

Deze twee beestjes hebben eigenhandig alle Seiko 5’s en SKX’en uit de horlogekist geduwd. Maar wel beiden een NH36/NH35 erin :sweat_smile: (Had ik nou maar die NH38 besteld voor de duiker… :frowning: )

3 likes

Zelf samengesteld :crazy_face:

Doe onderste is trouwens wel een lekkere kleurencombi :ok_hand:t3:

1 like

Special made by Oris @OrisBoutiqueAmsterdam voor mij voor mijn 40ste verjaardag.

5 likes

Ik heb een wijzerplaat opnieuw laten bedrukken met een afbeelding die ik tof vind, horloge is nog onderweg, dus foto’s houden jullie van me tegoed :wink:

Vind het wel tof om dat soort dingen te (laten) doen.

1 like

We noemen 't alleen anders:

1 like

:nerd_face:

Dus toch! Ik had nog gezocht op “mods”, maar heb hem dan simpelweg gemist. :sweat_smile: dan ook dat topic maar weer tot leven wekken :grin:

1 like

Ook een probeersel die in mij optiek wel goed uitpakt alleen ik moet hem nog fine tunen