Ik heb in op Android en Chrome alle cookies, data etc. weggegooid. Daarna Samsung browser gestart en opnieuw ingelogd op het HF welke vroeg of ik de app wilde installeren. Gedaan en nooit meer problemen gehad.
Wat mij overigens opvalt is dat de HF app helemaal niet voorkomt in de Playstore en volgens mij is het helemaal geen echte app maar slechts een shortcut naar het webadres. En wellicht verwijst mijn “app” nu gewoon naar mijn samsung browser. In ieder geval werkt alles weer feilloos en dat is maar goed ook want ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen.
Ja, al kan dat er natuurlijk gewoon aan liggen dat Samsung achter loopt. De problematische Chrome versie is vrij recent. Samsung browser is een Chrome met wat toeters en bellen errond.
Via een kleine omweg krijg ik HF nu wel weer geopend op de S24. Maar heb de “app” maar verwijderd, die werkte sowieso niet meer. Anyway, er is blijkbaar wel iets gebeurd waardoor dit nu allemaal boven water komt.
Zoals al ettelijke keren hierboven en in andere topics uitgelegd, is er een aanpassing in Chrome engine nieuwer dan 142 die dingen kapot maakt. Reden onbekend.