Moeilijk inloggen

Ligt het aan mij dat ik recent niet kan inloggen op het HF?

Via google zoekfunctie kom ik er uiteindelijk op als ik een bepaalde post aanklik?

Normaal log ik in via icoontje op mijn beeldscherm.

Bill

7 likes

Hier recent ook maar gewoon weer terug en bij de 2e x pakt ie m meteen. Op de app dus.

2 likes

Android plus Chrome is ellende, de rest werkt wel

2 likes

Mijn beste,

Idem dito.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Ik raakte er ook niet op. Heeft eventjes geduurd. Nu dus terug wel!

1 like

Zelfde hier, moet 2x opstarten

2 likes

Hier ook 
na 2 a 3 keer .

1 like

Lukt vooral in de ochtend vaak slecht. Hier ook Chrome en Android.

1 like

Yes, had het 2 dagen geleden ook al gemeld.
Heb de app verwijderd en ga nu via Google op mijn telefoon naar horlogeforum en dan lukt het wel.

Hier ook ondanks herhaaldelijk openen in Chrome

Ik kom er via de app en Chrome ook niet in. Via Firefox geen probleem

1 like

Lijkt mij dat de hoster van horlogeforum.nl eens moet kijken naar de netwerkinstellingen van de site. Ergens gaat er iets niet goed in de vertaalslag.

1 like

Iedereen had al lang kunnen lezen dat het daar niet aan ligt:

1 like

De app is niet een echte app he.
Dat is gewoon een snelkoppeling die op full-screen een webpagina opent :wink:

7 likes

tenor (1)

4 likes

vandaag even gechecked of er een software update voor Android was en inderdaad die was er wel de beveiligde verbinding opnieuw volgens chrome opnieuw ingesteld en nu weer okay.

Ja ik heb hier ook al een paar dagen last van. Maar ook hier via de " app " op Android.
Als ik dit ondervind dan sluit ik deze af en sluit ik ook de app even in laatst geopende en open ik hem opnieuw. Dan werkt hij gelijk.

2 likes

Ik heb in op Android en Chrome alle cookies, data etc. weggegooid. Daarna Samsung browser gestart en opnieuw ingelogd op het HF welke vroeg of ik de app wilde installeren. Gedaan en nooit meer problemen gehad.

Wat mij overigens opvalt is dat de HF app helemaal niet voorkomt in de Playstore en volgens mij is het helemaal geen echte app maar slechts een shortcut naar het webadres. En wellicht verwijst mijn “app” nu gewoon naar mijn samsung browser. In ieder geval werkt alles weer feilloos en dat is maar goed ook want ik begon al ontwenningsverschijnselen te krijgen.

2 likes

Ja, al kan dat er natuurlijk gewoon aan liggen dat Samsung achter loopt. De problematische Chrome versie is vrij recent. Samsung browser is een Chrome met wat toeters en bellen errond. :upside_down_face:

Klopt.

1 like