That’s what I said ![]()
Ik vind alles best, Chrome is mijn standaard browser maar als het niet anders kan dan via een mogelijk verouderde Samsung browser.
Uiteindelijk ben ik echt onthand als ik het HF niet kan openen, bizar maar waar.
Ja je mist toch wat he, ik ken het
Zelfde, even refresh drukken en hij doet het.
Wat bij mij werkt op Android/Chrome
Als je die stippen te zien krijgt…
Deze selecteren, dan krijg je de desktopversie… Deselecteer gelijk daarna weer en ik krijg gewoon de mobiele site.
Euh nee !
Zou het kunnen uitleggen waarom niet maar ik bespaar me de moeite.
Wat vriendelijk zeg. Slechte dag?
Via een kleine omweg krijg ik HF nu wel weer geopend op de S24. Maar heb de “app” maar verwijderd, die werkte sowieso niet meer. Anyway, er is blijkbaar wel iets gebeurd waardoor dit nu allemaal boven water komt.
Nee vond uw opmerking belerend overkomen terwijl het evident onjuist is wat u beweerde.
En gezien uw reactie hieronder (die inmiddels alweer verwijderd is) had ik het bij het juiste eind.
Fijne weekend ik laat het hierbij.
Is er eventueel nog iemand die het wel de moeite waard vind om uit te leggen waar dit door komt?
Zoals al ettelijke keren hierboven en in andere topics uitgelegd, is er een aanpassing in Chrome engine nieuwer dan 142 die dingen kapot maakt. Reden onbekend.
Als je de snelkoppeling https://horlogeforum.nl op je startscherm zet, dan stuurt ie je inderdaad naar de juiste site.
Het kan zijn dat je vorige snelkoppeling enkel “horlogeforum.nl” betrof.
Dan zal ik het daarmee moeten doen.
Werkt sinds vandaag weer normaal.
Bij een ander hobbyforum waar ik gewoon via de favorieten in google in ga was het hetzelfde liedje maar dat werkt nu ook weer prima.
Ik heb een andere browser aan horloge forum gekoppeld.
Brave in mijn geval, en een snelkoppeling gemaakt op het startscherm. Werkt prima.
App eraf gegooid want de desktop optie werkt wel, maar dan krijg ik ellenlang gedoe als ik van topic wil wisselen.