Moeilijk kiezen.. Omega Seamaster

De 007 in automaat is de mooiste!!:)-D

Had je al op www.wwwatches.nl gekeken? Weet niet of de jouwe erbij staat maar zou 'ns kijken. Succes!

wwwatches.nl is echt een goedkoop adres. Ik heb ook veel info gekregen van ze en er is volgens mij geen scherpere prijs in Nederland.

Nou ik kan nog even een tijdje dubben. Ik heb besloten dat er eerst een grote plasma TV komt. :wink:

dreski Schreef:

Nou ik kan nog even een tijdje dubben. Ik heb
besloten dat er eerst een grote plasma TV komt. :wink:

Nee joh!!
Gewoon weer gaan vissen. Lekker in de buitenlucht, G-schockje om, actief bezig zijn in je vrije tijd.
Goed voor de bloeddruk
Hou je geld over om toch je klok te kunnen kopen en echt blij te worden.
Weer uitstellen is ook niet goed, het is zelfkastijding en slecht voor de bloeddruk.
Of is de huidige TV stuk?? Nou: “zij” kan best genoegen nemen met een klein tweedehands teeveetje (en desnoods wat blingbling?).
Of samen vissen.
:slight_smile:

Afijn: sterkte met je besluit. Enne: echt slechte besluiten mogen best worden herzien (Ik wacht dus op het voortschrijdend inzicht bij je).

qoute Grootmokum ““zij” kan best genoegen nemen met een klein tweedehands teeveetje (en desnoods wat blingbling?).”

Aiaiai! Ik hoop niet dat ze dit leest. :wink:

Kijk ik kreeg de keuze. Of een TV of ze zou me opgeven voor “help mijn man heeft een hobby.” Ik heb nog geprobeerd democratisch te stemmen maar met twee vrouwen win je dat natuurlijk nooit. En een avondje TV kijken met de twee belangrijkste vrouwen in je leven naast je op de bank is ook heel gezellig hoor. Het is slechts uitstel en geen afstel. Ik weet altijd wel manieren om geld te genereren. En als dat niet lukt hoop ik altijd nog dat mijn spaarloon over een jaar vrij komt. :wink:

koop je voor de rest aandelen fortis, wie weet houd je er dan een rolex aan over :smiley:

Een grote TV? Die past toch niet om je Pols? :wink:

dreski Schreef:

Nou ik kan nog even een tijdje dubben. Ik heb
besloten dat er eerst een grote plasma TV komt. :wink:

Tikt zo’n ding dan ook??:):slight_smile:

wat kan het leven mooi zijn met zulke keuzes… helaas niet in het bezit ,maar persoonlijk vind ik de zwarte “voller” ogen, ook mede door de band, wat dan toch mijn persoonlijke keuze zou zijn.

wat je ook kiest, fout kan het niet zijn :slight_smile:

hij tikt niet maar dat teletekst klokkie blijft mooi op tijd lopen, koop er wel een bandje bij… voor de woensdag :slight_smile:

Ik ben al op zoek naar een bandje van 42 inch. :smiley: