Moeilijke IWC keuze!?

Heb ik ineens serieuze onvoorziene kosten gerelateerd aan mijn andere hobby. moet ik op orte termijn afscheid nemen van 1 van deze 23 “kindjes” welke twwe zouden jullie houden en waarom?

Mijn eerste post op het nieuwe forum met mijn eerste typo’s. Excuses hiervoor

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Klopt maar heb nog steeds geen idee welk horloge meer rust kan brengen. Moet nu 1/3 verkopen om een iuit de hand gelopen jaarbeurt te bekostigen … Wellicht toch gewoon on No-Date sub naarst de DJII en dan de “knip op slot” en een jaartje leven met “slechts” 5 klokjes :wink:

De Ingenieur weg.
Is het minst mooi

Ik zou in elk geval de Ingenieur houden. Is het meest karakteristiek.

Alle 3 eruit en een mooie Rolex halen :innocent::ok_hand:

Wat Helden zegt!

Chrono eruit… Heb ik altijd een (optisch) slecht ontworpen horloge gevonden.

afgekapte cijfers eruit

1 like

ik zou ook voor de flieger gaan …

1 like

Die Inge eruit!

Die Porto und 3717 zijn veel te mooi!!!

Alle drie eruit en een echte Seiko kopen.

Daddel.

Doe dan een gelijk een G-Shock. Veel praktischer want meer functies en niet die achterhaalde techniek maar gewoon prachtig led-display en een batterijtje. Lekker plastic dus geen zorgen met beschadigingen. Wat wil een mens nog meer.

En ff serieus nou, ik zou de 2 chrono’s houden. De Ingenieur doet me weinig en vind 'm gewoon echt niet mooi in vergelijking met de 2 chrono’s.

Iwc’s eruit en een echte Seiko kopen…???

Whahahahaha…

?

Daddel.

Ik zou de Ingenieur wegdoen, maar echt goed onderbouwen kan ik het niet.

Van deze horloges zou ik de Flieger overhouden, dat vind ik de mooiste, en de Ingenieur, best een stoer ding!
De afgekapte cijfers van de Portuguese kan ik maar niet mooi vinden.

Succes met de keuze. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk wordt!

Ik zou zelf de 3717 in de collectie houden en met de Portugieser en Ingenieur iemand anders blij gaan maken!

Maar…als jij toch besluit om de 3717 te koop te zetten geeft dat natuurlijk weer kansen aan alle liefhebbers onder ons :wink:

Je keuze gemaakt dus…Succes gewenst Tuur!