Moeilijke keuze. Goede keuze?

Beste

Ben hier nieuw op het forum, wel al geruime tijd aan het lezen. En hierdoor nu al eigenaar van een Seiko 5 ( via Rob, bedankt trouwens;) )
Maar zoals de meeste onder jullie niet snel tevreden met de verzameling.
Daar ik vooral mijn smaak laat primeren, is geld natuurlijk ook een belangerijk issue.

Heb namelijk de drie volgende horloges in men hoofd, waarover ik als ik het goed uitgepluist heb nog niet veel over verschenen is op dit forum.

Graag jullie mening over de Kwaliteit van de merken.

Groet Kenneth

Kronsegler Poseidon Marine Chronograph

TRIAS " Paragon " AUTOMATIC METROPOLIS GLOBAL TIMER DATE POINTER WATCH

Fossil

valt weinig te kiezen :wink:

Het is niet voor niets dat er weinig over te vinden is op het forum… :slight_smile:
De meesten van ons (of laat ik mij tot mijzelf beperken) zijn niet echt wild van deze zgn plakmerken.
Jur

Het lijkt dat de prijs van horloges omgekeerd evenredig is met de lengte van de naam. :stuck_out_tongue:

De plaatjes doen het hier niet, dus heb ik even gegoogled.

#1 is een quartz chrono met Zwitsers uurwerk. Ziet er best aardig uit.

#2 is een, naar ik aanneem Chinese, kopie van een Jeager le Coultre worldtimer. De goud-doublé uitvoeringen lijken haast een 2824 kloon als uurwerk te hebben. De stalen versies hebben duidelijk een Oosters uurwerkje. Voor de € 89,- die het kost kun je allicht geen grote buil aan vallen.

#3 de Fossil kan ik niet vinden, maar Fossil’s zijn over het algemeen OK, ook rond de 100 euro.

Beste

Tot waar ik mee ben is er toch nog niet echt heel negatief gedaan over trias, Het stond ook niet in de lijst van plakmerken, of ik moet er over gezien hebben.

Het eerste zou zogezegd eerst tegen de 320 euro hebben gekost wat me toch al redelijk veel lijkt voor iets dat niet echt waarde heeft dan.

En ja fossil is gewoon een trendhorloge.

Dank en groet

Jur Schreef:

Het is niet voor niets dat er weinig over te
vinden is op het forum… :slight_smile:
De meesten van ons (of laat ik mij tot mijzelf
beperken) zijn niet echt wild van deze zgn
plakmerken.
Jur

Ja, precies. Ik kan mij herinneren dat de Aldi toch de nodige bezoekjes van forumleden heeft gehad. :slight_smile:

Dat eerste klokje vind ik er nog wel goed uitzien, die 2e ziet er gewoon goedkoop uit, in mijn optiek, en is een kloon van een dure klok. Niet zo origineel.

Het eerste zou een 160 euro moeten opbrengen.
Dit lijkt me dan de beste optie daar ik ook wel wil dat het er een beetje deftig uitziet.

Anders nog andere betaalbare ideeen in wit met blauwe wijzers?

Groet

Het is ook niet slecht bedoeld hoor. :slight_smile:
Het lijkt me alleen zo zonde om zoveel geld uit te geven voor een Trias of een duur klinkend merk. Maarrrrrrrrr smaken verschillen (gelukkig!).:)-D
En wit met blauwe cijfers? Had Kiber ook niet zo’n mooie combinatie…?

Ik vind de trias er erg leuk uitzien.
Stijlvol, mooie verdeling over de wijzerplaat wat een prettige aanblik geeft met chique blauwe wijzers.
Los van de kwaliteit/ prijs vind ik deze beter geslaagd als de Kiber

Daar ik zie dat de kronselgler met Crystal glass wordt geleverd, zal de origineele verkoopprijs van 320 euro wel uit de lucht gegrepen zijn.

De Kiber vind ik ook wel iets hebben maar is net meer terug te vinden op de site.