Met zijn 40mm is dit de ideale maat voor mij. Ik twijfel alleen tussen de veilige zwarte of de oranje accenten. Of misschien wachten tot er meerdere variaties opde markt komen? Blauw zou ook mooi zijn.
Deze modellen spoken iedere avond door mijn hoofd…
3 likes
Ik dit geval zeg ik: zwart.
Als enige horloge? Zwart.
Als je als iets ‘rustigs’ hebt? Go bonkers!
1 like
Snap de keuze helemaal, als ik zo kijk denk ik zeker de oranje, 5 sec later zeker de zwarte…
Kan je dus niet helpen 
Zonder twijfel, voor mij zwart.
Maar ik denk ook dat je niet fout kan gaan met welke keuze dan ook 
Succes met je keus !
Heb het vorige model met oranje band gehad. Gaaf horloge, maar toch minder draagbaar door de kleur.
Ik zou dus voor de zwarte gaan!
Eens met bovenstaande.
Mooie maat idd…
Succes met de keuze!
Echt een heel mooi horloge👍
Wilde zelf voor de oranje/zwarte versie gaan en was er helemaal weg van, maar toch op een of andere manier is dit minder geworden😕
Had er met Bouman horloges over gemaild voordat die uitkwam en hij vertelde mij dat er aardig wat speling op de bezel zit en dat zij, om deze reden, deze niet in ih assortiment nemen. Laatst keek ik nog op hun site, en ik zag m er wel bij staan. Ik weet nu niet of het verholpen is en misschien wel eerst even checken.
Er is iets mis gegaan. Mijn reactie staat ineens in een nieuw topic?
Of met een beetje oranje.
Dan wel ja.
Zo bonkers vind ik dat streepje oranje nog niet eens.
Er zijn nog niet veel foto’s van op het web. Ziet er frisser uit dan de vorige variant. Behuizing zal wel ongewijzigd zijn. 100m WR en een geschroefde kroon is prima om mee (onder water) te zwemmen. Waar het prima is op een “sports watch” is 100m bij een duiker-look altijd wat terleurstellend. Maar daar heb je eigenlijk alleen tussen de oren echt last van.