Moeilijk? Gemakkelijk! Die eerst staat in het ‘billen bloot’-topic. En niet voor niets, wat mij betreft. Dus waarschijnlijk kun je die wel voor 'n zacht prijsje overnemen! Die laatste. Tja, carbon. Maar voor de rest heb ik er weinig mee… De Tissot vind ik echt een beauty.(tu) Ben niet zo van de dressers (doe mij maar een lekkere duiker!), maar dit vind ik een fraaie klok! Maar goed, jij moet 'm dragen natuurlijk… Succes met je keuze!
als t je daily beater zou zijn, zou ik zeggen, speel op save en doe die tissot. value4money.
maar voor erbij zou ik die itime nemen. let check alleen of ie niet, zoals bij mij overhang heeft. ze zijn erg gaaf en zag ze bij seriouswatches in de aanbieding.
die breil is ook leuk. beetje apart, zonder onwijs apart te zijn. maar voor mij niet bijzonder genoeg, terwijl die carbonkast dat voor me wel heeft.
Geen van de drie. Die Tissot is mooi tijdloos maar ik vind die wijzerplaat zo ontzettend saai. De andere twee doen mij niets. Zo’n wijzerplaat als in deze Seiko SARB Cocktail Time spreekt veel meer, ook in andere kleuren.
Ja, maar daar noem je er ook wel even een!::o De Cocktail Time heeft een van de meest boeiende wijzerplaten die ik ooit gezien heb. En is in z’n geheel gewoon een zeer elegante klok. De enige reden dat ik die niet heb, is dat ik er bijna nooit netjes genoeg uitzie om zo’n horloge te dragen. En om 'm nou alleen voor kerst en begrafenissen te kopen…
stitch Schreef:
Zo’n wijzerplaat als
in deze Seiko SARB Cocktail Time spreekt veel
meer, ook in andere kleuren.
De Breil is nu juist leuk om “er bij” te hebben: iets anders dan alle anderen, met een eigen smoel.
De Tissot is niets meer dan een anonieme grijze muis. Een simpele dresser als er wel twintig in een dozijn gaan.
En die derde is een speelgoeddingetje.
Duidelijk: the winner is Breil, en die had je zelf trouwens ook al op één staan.
De Breil is nu juist leuk om “er bij” te hebben:
iets anders dan alle anderen, met een eigen
smoel.
De Tissot is niets meer dan een anonieme grijze
muis. Een simpele dresser als er wel twintig in
een dozijn gaan.
En die derde is een speelgoeddingetje.
Duidelijk: the winner is Breil, en die had je zelf
trouwens ook al op één staan.