Möels & Co 528 ... ik blijf een beetje anders leuk vinden.

Ach ja de één vindt hem leuk de ander niet. Het is in ieder geval niet een slap aftreksel van een een al bestaand model zoals ik heel veel tegenkom.

Op zich wel een geinig en apart ding! Had liever gezien dat de extra ruimte ook daadwerkelijk benut werd. Mijn inziens zou het horloge ook gewoon vierkant kunnen zijn, zonder de extra ruimte dus. Dan was het nog steeds een onderscheidend ontwerp. Ben benieuwd of iemand op HF hem aan gaat schaffen.

Doe dan iets wezenlijk anders, zoals Ciga doet bijvoorbeeld. Dit is een normaal horloge in een vreemde vorm.

1 like

Dat deed ze dus (gelukkig) niet :upside_down_face:

Ze hadden hetzelfde wellicht best een slagje kleiner kunnen doen om dergelijke mogelijke ongemakken te voorkomen. Ik heb nog nergens een eigenaars perspectief gelezen, maar was eerlijk gezegd sinds de KS campagne het weer uit het oog verloren.

1 like

Heeft iemand op HF een van de originele kleuren aangeschaft. De Comer Streak had ook nog eens een passend ambivalentes kleur en het logo was ingetogener. Ik houd van groen, maar geloof dat ik de Comer sterker vond. De afmetingen en de prijs hebben mij afgeschrikt.