Möels & Co 528 ... ik blijf een beetje anders leuk vinden.

Love it or hate it.
Ik love it :heart_eyes:

12 likes

De naam van de site ook.

Ik dacht ik kom uit bij een of andere fastfood toko :rofl:

Pass voor mij.

2 likes

:slightly_smiling_face:

Wel geinig, doet me denken aan het bureauklokje van mijn oudtante.

2 likes

Ik vind hem wel mooi eigenlijk, weer eens wat anders en zo te zien mooi afgewerkt.
Alleen wat ook in het filmpje gezegd word, is hoe de kroon zal voelen aan de gebruikelijke linker pols.
Bedankt voor dit leuke horloge

groetjes Lenno

1 like

wijzerplaat niet gecentreerd in de kast

ocd-trigger

3 likes

Een beetje eigenzinnigheid kan ik altijd wel waarderen, maar hier krijg ik geen warmloper van :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik vind het wel wat, het zijn aparte horloges, creatief! :blush: :+1:

Jammer dat ze in het Verenigd Koninkrijk gebaseerd zijn. Ik lees net op hun site dat kopers uit de E.U. 20% VAT mogen aftikken.

1 like

Leuk toch.
Weer eens wat anders dan al die nieuwe horloges die op elkaar lijken.

2 likes

Dat zeker, en kudos voor de poging. Maar absoluut niets voor mij :smile:

1 like

Dit bestaat ook als 'haute horlogerie" en ik zeg : Anders Mag :+1:

4 likes

Zeer geinig horloge, en kreeg ik bij de eerste foto’s toch wel een beetje een dameshorlogegevoel, zijn de afmetingen niet mis met 45 bij 33, zeker voldoende wristpresence ook bij de heren. Het doet mij echt jaren 70 aan en volgens mij heb ik nog ergens een soort gelijke klok op zolder. Anyway, voor de juiste prijs zou ik er best eens willen proberen.

1 like

Viel Tim van Caseback Watches blijkbaar op dat deze op promo shots alleen op de rechter pols gedragen wordt. Bij links dragen, prikt de kroon waarschijnlijk in je hand. Jammer, ik vind het wel een leuk retro design.

1 like

Ik heb het gevoel dat het woord ‘designer’ hier gebruikt wordt om iets lelijks en onpraktisch te verkopen onder het mom van : totaal anders en dús vernieuwend

Vind het nu eigenlijk een oefening in design van nutteloze ruimte. Zou het meer waarderen als er bijvoorbeeld een dag/datum functie aan de linkerkant zou zijn gezet.

1 like

Dit is iets anders doen om anders te zijn, niet om iets toe te voegen.

In de kast, links van de wijzerplaat, is dat “loze” ruimte? Of zit daar het ontvangstmechaniek voor de ontvangst van de tv-zenders? :wink:

Apart is ie wel, jammer dat ie aan de prijzige kant is. (vind ik)

1 like

:joy:

Is ook ontworpen door een dame. :wink:

2 likes

Kwestie van smaak.

1 like