Waarvoor precies niet? Voor mensen met een uitkering of voor de belastingdienst?
Je beseft hopelijk wel dat er mensen zijn die keihard hebben gewerkt en later ziek zijn geworden? Waarvan jij suggereert dat ze verraden moeten worden? Niet iedereen met een uitkering is een klaploper.
Ik vind het heel treurig als je die gedachtes heb,
Veel van die mensen hebben het al moeilijk genoeg en weinig sociale contacten gun ze hun hobby en desnoods dat kleine zakcentje extra wat ze op de beurs pakken 1x per jaar.
Ik kan helaas niet zeggen wie er komen eten bij ons met de kerst maar heb je nog 4 stroppen over? En anders is 1 voor mijzelf ook goed.
In ruil mag je even onder mijn voeten kietelen met die regenboog tandenborstel🤣
Mag niet in Nederland. Allemaal wussies daar. En gecontroleerd door de overheid. Wel klagen hoor, maar iets doen? Nah. Liever VI kijken en eten. Da’s minder vermoeiend.
Daar zou ik als bank ook een signalering op zetten. Welke man doet voor 4k aan boodschappen in het jaar? Moet hij niet gewoon werken?
Ik kreeg 2 maanden geleden de vraag (telefonisch) waarom ik 15k contant had gestort. Voor een horloge, zei ik. Die dame aan de telefoon: o, mijn horloge kost 90 euro. Ja dat geloof ik. En mijn kapper kost 20 euro en mijn make up is gratis. Zo hebben we allemaal onze eigenaardigheden.
Hier kunnen ze nooit controleren wie er verkoopt in het blauwe gedeelte, zoals jur het schrijft
Besef dat misschien wel het beste.
Zal de laatste zijn die iemand zou verraden, zo laag ben ik nooit gezonken,
Dat heb ik niet zeggen, en zal het nooit zeggen.
Die gedachten heb ik nooit gehad, en nooit hoeven te hebben, en als iemand vrijgevig is en mensen uit de shit heeft gehaald ben ik het wel. Daarnaast lopen er wel tipgevers rond, die je verraden, ook hier.