Jaja, vandaag ben ik nog in het bijna altijd zonnige zuiden en hier is de Seiko outlet Roermond, waar ze altijd leuke aanbiedingen hebben. Ik noem een new monster zwart goud voor 199,- euro of een prospex solar voor 195 euro.
De tag heuer Connect is overigens nu 660,- euro
Wil je wat weten, geef dan even een seintje, ik ben er tot vanavond 19:30 uur ongeveer
Heb er een foto van gemaakt, maar kan deze niet uploaden vanaf de telefoon.
Misschien kan hij even een excel bestandje opstellen met typenummers, bijbehorende listprijzen en foto’s per model. Ook kan hij misschien nog een en ander voorschieten.
Ik ben al bij dat ik een foto kan nemen zonder dat mijn lieftallige ega gaat mopperen. Bekijk de foto of de aanbiedingen op de site van mac arthur Glen Roermond.
@vivaforum: ik sta hier in de Ralph Lauren shop en ze hebben hier de aquamarijn-zand pied-de-poule blouse voor € 133,-
Moet ik deze nog voor iemand meenemen? Gelukkig kan ik snel even een berichtje sturen, want mijn vent moet weer naar die horlogewinkel waar ze niet eens DW verkopen. Maar die prijzen die ze durven te vragen. € 200,- voor een Seiko… Die ze zelf zelfs monsterlijk noemen!!!