Moet ik iets meenemen?

Jaja, vandaag ben ik nog in het bijna altijd zonnige zuiden en hier is de Seiko outlet Roermond, waar ze altijd leuke aanbiedingen hebben. Ik noem een new monster zwart goud voor 199,- euro of een prospex solar voor 195 euro.

De tag heuer Connect is overigens nu 660,- euro

Wil je wat weten, geef dan even een seintje, ik ben er tot vanavond 19:30 uur ongeveer

Heb er een foto van gemaakt, maar kan deze niet uploaden vanaf de telefoon.

17 likes

Dat is een leuke prijs voor een monster! Hebben ze ook nog andere modellen monsters?

Even wat makkelijker zo. De beide Monsters zijn 199,- euro, de 249 is van het model atlas ervoor

2 likes

Kan je aub niet wat modelnummers en prijzen noemen. Denk dat meesten vooral interesse hebben in bv Seiko, Hamilton, TAG, Certina…

Oef, dat is afschrijven…

2 likes

Ik heb niets nodig, maar wel tof dat u het aanbiedt! Hulde.

4 likes

:confounded:
Misschien kan hij even een excel bestandje opstellen met typenummers, bijbehorende listprijzen en foto’s per model. Ook kan hij misschien nog een en ander voorschieten.

18 likes

Inderdaad super actie :wink:

2 likes

Ik ben al bij dat ik een foto kan nemen zonder dat mijn lieftallige ega gaat mopperen. Bekijk de foto of de aanbiedingen op de site van mac arthur Glen Roermond.

8 likes

Haha je staat nu momenteel voor straf in een rij van 20 man bij de Hunkemöller begrijp ik?:joy:

7 likes

Even erg, de Ralph lauren store met 3 busladingen chinezen. Duwen, trekken en vechten hier voor die ene trui…

3 likes

200 euro voor zo’n monster/baby tuna is toch wel heel erg scherp geprijsd :relieved:

1 like

Met een gratis extra rubberen band erbij in een andere kleur naar keuze

1 like

je hebt mazzel dat zij geen foto’s van al die kleren maakt… dan was volgende week nog niet thuis…

1 like

@vivaforum: ik sta hier in de Ralph Lauren shop en ze hebben hier de aquamarijn-zand pied-de-poule blouse voor € 133,-

Moet ik deze nog voor iemand meenemen? Gelukkig kan ik snel even een berichtje sturen, want mijn vent moet weer naar die horlogewinkel waar ze niet eens DW verkopen. Maar die prijzen die ze durven te vragen. € 200,- voor een Seiko… Die ze zelf zelfs monsterlijk noemen!!!

36 likes

haha, rofl, geweldig!

Mag ik vragen of deze een Certina Ds 1 powermatic hebben, of ze ook bij deze kortingen geven als je nog daar bent

Het is dat ik weet dat ze te druk bezig is met graaien in de sample store, anders ben je helderziend :wink::+1:

Nog samurai’s in de etalage? In ieder geval een super gebaar​:smiley::+1:!

1 like

Helaas, niet te vinden, sorry kerel

1 like