Gisterenavond en vanmorgen was mijn vrouw druk in de weer om wristshots te maken van haar Seiko duiker. Met de iPhone mikken, klikken en versturen. Allemaal naar een vriendin die afgelopen maandagavond zei dat ze graag een stoer horloge wil kopen.
Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was/ben. Mijn vrouw is een horlogeliefhebber, net als ik. Maar ik had dergelijk WIS gedrag nog niet eerder gezien. Moet ik me zorgen maken?
Het horloge in kwestie is een SNZF29. Een mini-Sumo die Rob op zijn website toont. Echt een aanrader als je iemand een kleinere (37mm breed) Seiko duiker cadeau wilt doen. Overigens heeft 'ie geen schroefkroon. Maar wel de overbekende Seiko-kwaliteit. Value for money dus!
Menno
(Deze foto is van een tijdje geleden - ik zal later vragen of ik het recente wristshot hier mag plaatsen)
Ik moet zeggen dat ik wel verbaasd was/ben. Mijn
vrouw is een horlogeliefhebber, net als ik. Maar
ik had dergelijk WIS gedrag nog niet eerder
gezien. Moet ik me zorgen maken?
Zelfde als Marnix. Zij heeft een aantal jaren geleden van mij een
Baum & Mercier Catwalk gekregen maar daar wordt ook mee getuinierd en zo.
Een en al kras dus.Kan ik niet aanzien.
Mooi toch!! Mijn vriendin moet niks van horloges hebben… soms handig want hoef me geen zorgen te maken dat ze iets inpikt. Aan de andere kant altijd weer lastig uitleggen als ik ben wezen shoppen.
Mooi toch!! Mijn vriendin moet niks van horloges
hebben… soms handig want hoef me geen zorgen te
maken dat ze iets inpikt. Aan de andere kant
altijd weer lastig uitleggen als ik ben wezen
shoppen.
Zou je denken, maar niet dus… daar geeft ze niet veel om. Althans ze kijkt niet naar de duurdere merken? Ze is nogal nuchter ingesteld. Wat mij betreft helemaal prima.
Wat dat betreft ben ik hier thuis het wijf en heb dan ook bijna 3x zoveel schoenen.
Zou je denken, maar niet dus… daar geeft ze
niet veel om. Althans ze kijkt niet naar de
duurdere merken? Ze is nogal nuchter ingesteld.
Wat mij betreft helemaal prima.
Wat dat betreft ben ik hier thuis het wijf en heb
dan ook bijna 3x zoveel schoenen.