Moet mij even voorstellen

Dan toch maar (eindelijk) even voorstellen.
Mijn naam is Klaas en ik wil mijn “horloge collectie” een beetje uitbreiden.
Ik heb al lang een fascinatie voor horloges, maar heb het altijd weten tegen te houden.
Er is geen ontkomen meer aan, op mijn zoektocht naar een Seiko Prospex stond er bij Google een verwijzing naar het HF.
Daar even rond gekeken en uiteindelijk dat horloge gekocht in Breda.
Hongerig naar meer info steeds terug gekeerd naar het forum, en véél meer gelezen dan ik nodig had, toch maar aangemeld vanwege de uiterst bruikbare info en ( niet te vergeten) humor alhier.
Ik ben eigenlijk geen “forumdier” maar voelde mij al snel omringd door gelijk gestemden.
Het topic “Uitspraken van je wederhelft” is geweldig en heeft mij doen schateren.
Ik heb het makkelijk; ik woon al vele jaren samen met een Duitse Herder en hoef dus geen verantwoording af te leggen en ben dus duidelijk de baas in huis.
Eerst maar eens een horlogebox aangeschaft om mijn bescheiden collectie in op te bergen.
12 kunnen er in.
Ik heb nu:
Seiko sports uit 1975 ook wel UFO genoemd, aangeschaft van mijn eerste salaris, dit horloge ben ik hier overigens nog niet tegen gekomen.
Seiko premier kinetic
Beide horloges zijn op dit moment in reparatie vanwege een gescheurd glas in de Kinetic en een hoognodige service beurt een de Seiko Sports.
Verder natuurlijk de Prospex en een Hamilton Khaki en daarnaast een Vostok met KGB logo.
Op mijn lijstje staan de volgende horloges: BREITLING, TAG HEUER, MEISTERSINGER, TUDOR.
Gaat dus even duren voor ik het compleet heb.
Er is er nog één……….
Dat horloge staat in het blauwe gedeelte (had hij niet even kunnen wachten???)
Ik ken die klok en staat als mijn “holy grail” genoteerd.
En nee, ik zeg natuurlijk NIET welke horloge het is.
Gelukkig hoeft hij niet direct weg, maar mag hij straks weg, dus gelieve niet teveel te reageren daar!
Het is dus voor mij hopen dat hij nog even blijft staan………zo niet heb ik vette pech.
Foto’s komen als mijn eerder genoemde horloges terug zijn uit reparatie.

29 likes

Welkom bij de club Klaas.

2 likes

Mijn beste,

Klaas, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

1 like

637098695551100000

1 like

Welkom Klaas, veel plezier hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en je hebt al een waakhond voor de toekomstige collectie :grin:

1 like

Welkom op HF Klaas en veel plezier hier gewenst! Benieuwd welk horloge in het blauw jij bedoeld. Bij ons is Jack Russel (Jipje) de baas😀.

1 like

Ik zou het graag willen zeggen het is een juweel!!!
Oké, tipje van de sluier; er is al eens een prachtige hulde over dit horloge geschreven
meer zeg ik niet :zipper_mouth_face:

Welkom en wat een mooie hond en op sommige dagen een beter gezelschap dan “de vrouw”

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Klaas. Hoop je nog vaak tegen te komen hier.

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom hier.

1 like

Hoi Klaas,
Welkom op het enige echte Nederlandse horloge forum, veel plezier hier, maar dat gaat zeker lukken.
En koop maar vast een horloge kistje erbij voor de zekerheid :rofl::rofl::rofl:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Klaas👍

1 like