Maar digitaal, dat nooit
Er gaat toch niets boven de schoonheid van wijzers
Nou, misschien toch eens proberen? Voor de vakantie dan.
Van een forumlid deze overgenomen
Moderne techniek in een klassieke stijl. Vrij klein (zeker voor een G-Shock).
Met een heerlijk licht schakelbandje.
Ik vind de ‘gewone’ g-shocks niet zo heel mooi om eerlijk te zijn… Maar die retro modellen zoals je nieuwe digitale kan ik zeker waarderen!
Gaaf horloge en hopelijk zal hij veel polstijd krijgen!
Leuk hoor en klinkt bekend. Wanneer je eenmaal gebeten bent door de G-Shock bug heb je als je niet uitkijkt zo een lade vol met die klokken. Aanrader is ook om eens te kijken op bet grote internationale watch forum Watchuseek (WUS). Het G-Shock forum is daar het meest bezochte onderdeel: http://forums.watchuseek.com/forum.php#watch-brands
Digitale G-Shocks en ook de normale Casio’s zijn weer helemaal terug, je ziet ook de goudkleurigen weer vaak. Lekker retro en helemaal niet duur.
Ik heb zelf ook zo’n retro casio. Alleen mijn casio is niet zo fout goud, maar gewoon staal. Wel heeft die een gouden ‘wijzerplaat’. Ik vind het erg leuke horloges voor weinig geld. Leuke digi’s!
behalve dat ik wel es zeg dat smaken verschillen, claim ik ook wel es dat smaken veranderen :+
de afgelopen paar jaar is deze mn trouwe vakantiemetgezel geweest. overigen wel op rubber gezet. vond ik vooral praktischer: makkelijk verstelbaar voor t uitzetten en inkrimpen bij temperatuurverschillen, ook.voor als ik em tijdens t slapen om mn rechterpols doe, makkelijk ergens aan op te hangen/vadt te zetten als ik mn handen helemaal vrij wil hebben bijv tijdens t douchen, en snel te droog te wrijven met n doekje ofzo. bij metalen bamdem blijft toch meer vocht hangen.
verder zoals je zelf ook aangeeft te waarderen: stevig, houdt goed de tijd bij met n steuntje in de rug, je komt nooit met n lege batterij te zitten en kunt daardoor ongestoord met alle functies spelen (wel ooit n uitgeputte accu om n beetje te relativern ;)), en bovenal zoals je al aangaf lekker gewoon wijzers. met redelijke lume imho om niet onnodig t lampje te gebruiken. en verrassend genoeg draagt ie voor mij zelfs kleiner dan je 5600.